voel me uitgeput

Discussie in 'Gezondheid' gestart door lobkenika, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobkenika

lobkenika Lid

27 sep 2007
    7
    0
    0
    bediende
    brasschaat
    hallo

ik ben lina en 20 weken zwanger,
    voel me enorm uitgeput de laatste dagen, ik werk nu wel 50 u per week, maar zou dit hier aan liggen?
    ik heb met momenten een erg harde buik, die echt pijn doet
    s`nachts kan ik niet slapen van de pijn, het minste dat ik me omdraai voel ik steken in mijn buik,
    is dit normaal? heeft iemand het hier al eens gehad?
    dit is ons eerste kindje en ben dus super bezorgd,
    ben 2 weken geleden best goed ziek geweest, en sindsdien ben ik echt bezorgd da er iets mis is, ik moet morgen naar de gyn om een echo te laten nemen hoop echt dat alles in orde is...

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

als je harde buiken hebt moet je het echt rustiger aan gaan doen. bovendien 50 uur werken in de week is ook niet echt goed voor je nu! ik zou echt tegen je baas zeggen dat je minder moet gaan werken, op ten duur is het alleen maar gevaarlijker voor jezelf en je kindje

3. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik denk ook dat dit een teken is van je lichaam dat je het echt rustiger aan moet gaan doen. Sowieso minder werken, want 50 uur per week werken lijkt me niet echt gezond als je 20 weken zwanger bent.

4. pukpuk

pukpuk Actief lid

1 jun 2006
    210
    0
    0
    50 uur werken....20 weken zwanger....harde buiken

je mag natuurlijk alles vragen hoor, maar antwoord lijkt me nogal logisch

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Echt een teken dat je rustig aan moet gaan doen.
    Vandaar dat je ook zo moe bent en harde buiken hebt , jemig zeg.. 50 uur werken :confused:

Je moet echt aan je zelf en de kleine gaan denken hoor!
    Als je zo veel last van je buik hebt is dit echt een teken dat je veel te veel doet en dat je rust moet nemen.
    Ik zou echt naar je baas toe gaan hoor!

Succes

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

50 uur per week? :(:
    Ik vind het niet zo gek hoor dat je harde buiken hebt en uitgeput bent.
    Je lichaam levert een strijd hoor nu, je kindje moet goed groeien. Daarbij heeft je lichaam vooral veel rust nodig. neem je dat niet gaat je lichaam je waarschuwen met harde buiken.
    Denk aan je kindje en ga minder werken, want zeker tegen het einde aan ga je dit niet trekken. en te weinig rust heeft ook weer risico's

overigens als je zelf ziek bent maakt het niets uit voor je kindje. maar nogmaal de rust die is belangrijk

7. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Mijn verloskundige vertelde dat het topsport voor je lichaam is om zwanger te zijn. Dus als je daarnaast ook nog eens zoveel werkt...Tja niet zo gek dat je uitgeput bent! Ik zou gas terugnemen als ik jou was. Je doet al aan topsport nu!

8. lobkenika

lobkenika Lid

27 sep 2007
    7
    0
    0
    bediende
    brasschaat
    hey bedankt mensjes

ja ben vandaag naar de gyn geweest en die vertelde me dat alles in orde is
    onze kleine meid(jaja het is een meisje weten we ook in eens) groeit goed, en beweegt zeer veel, met het hartje is ook alles in orde...

merci voor de tips,
    mijn werkgever wil niet naar me luisteren maar ga de vakbond is inschakelen,+ de zaak word overgegeven en de nieuwe eigenaar lijkt stukken meer begaan met zijn personeel, hopen nu dat ik mag blijven,
    het leuke was dat zijn vrouw ook zwanger is voor een week later dan mij, en hij vond het geen probleem,
    super gewoon
    ik hoop dat ik mag blijven, dan zal ik ook wat meer aan die rust kunnen doen

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

je mag niet ontslagen worden als je zwanger bent hoor

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    als hij echt zo gemeen is en je blijft moe en harde buiken hebben zou ik zeggen neem een ziektewetje !

11. augustus

augustus Niet meer actief

Heel herkenbaar alleen ik werk (gelukkig) geen 50 uur. Ben van de week toegesproken door de VK dat ike cht minder op een dag moet gaan werken.
    Ik bleef namelijk moe, overgeven, duizelig etc.
    Ik ga dus nu ongeveer 4 dagen 6 uur werken. Ukkie is toch echt belangrijker dan mijn baas.
    En hopelijk kan ik nu meer werk verzetten dan dat ik voorheen deed. Uitgeput presteer je toch een stuk minder.

Sterkte ermee!

12. emmyg

emmyg Actief lid

16 sep 2007
    172
    0
    0
    Als je een vast contact hebt niet nee.

maar als je een uitzendkracht bent of zo iets dan lig je er toch snel uit.

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Klopt :(..
    ben er ook uitgegooid door mijn werkgever,
    beetje jammer maarja.
    heb gelukkig een tijdelijke uitkering toegewezen gekrege,

14. Premama

Premama Actief lid

19 jul 2007
    466
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ augustus, even ter bemoediging voor jou: 4x 6 uur is echt een hele verademing, was mijn ervaring! Dan slaap ik als ik rond 15/16 uur thuiskom een uurtje en heb ik ook nog wat aan mijn avond.
    Hopelijk werkt het voor jou ook goed!

Deel Deze Pagina