kleuradvies babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door winniethepoeh, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Wij hebben van jollein een hele mooie limegroene klamboe gekocht.
    Maar eigenlijk was het de bedoeling om de gordijnen die kleur te doen. *laat mij niet in ruimte met aanbiedingen;)*
    Zouden jullie dit nog steeds doen of toch andere kleur gordijnen. Ik ben bang dat het te groen wordt.

Het moet wel een neutraal kamertje zijn.

We nemen wit behang en witgebeitste houten meubeltjes (dus houtnerf te zien). Ik wil graag met accessoires de boel opvrolijken en ben wel een beetje geinspireerd door de jollein boxkleed colourfull
    Boxkleed Colourful 85x105 - Villa Vrolijk Babystore

het is dezelfde kleur groene klamboe als deze boxkleed, alhoewel de foto niet helemaal overeenkomt.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

de klamboe is met een paar maanden weer weg. dus zou sowieso de gordijnen een leuk kleurtje doen. En ook met de klamboe boven ledikant denk ik niet dat dat al gauw te groen is..

3. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Bij ons hangt de klamboe er juist nog steeds! Maar wij hebben ook lichtbruine meubels met een blauwe klamboe en blauwe gordijnen....De muren zijn wit, dus is niet overdreven blauw oid.

Ik denk dat je het gewoon moet proberen in te beelden hoe het bij jouw kamertje komt te staan.

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Het ligt er denk ik aan waar je het bedje neerzet!

Zet je m vlakbij het raam,dus bij de gordijnen, dan zal het denk ik niet zo leuk staan, maar staat je bedje wat verder van het raam, in een andere hoek ofzo, dan is het juist super leuk!!!

Succes

5. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

denk idd dat ik maar eerst een moet gaan kijken hoe de meubeltjes komen te staan.
    en dan als laatste gordijnen bestellen. zit niet zo lang levertijd op *hoop ik*

6. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Voor een juiste balans, laat een kleur altijd 2 keer terugkomen in de ruimte.

Deel Deze Pagina