Op mijn uitzetlijst staat dat ik moet hebben : 2 zuigflessen met 20-30-40 ml aanduiding. Omdat ik flesvoeding ga geven. Ik heb bij veel winkels gekeken maar kan ze niet vinden. Kan alleen flessen vinden vanaf 50 ml. Weten jullie mischien waar ze te krijgen zijn?
Bij de Difrax S flessen staan de eerste 30 cc's in het dopje, dat is een mini maatbeker . Hele fijne flessen trouwens!
Volgens mij heeft het Avent flesje van 125 ml ook een aanduiding vanaf 20ml. Ik moest tenminste bijvoeden in de eerste week en moest toen altijd 30 ml klaarmaken en dat lukte prima.
wij hebben fv gegeven en hadden eerst de kleine flessen van de hema. (emma vond de bredehals flessen niet fijn) nu hebben we van de etos eigen merk (die hebben ook de kleine flessen tot 125 ml en de grote tot 250) die beginnen volgens mij ook bij 20 ml
Wij hadden flessen van Hema en Kruidvat gekocht. En een starterspakket van Avent gekregen. Uiteindelijk pakte hij ze allemaal niet (Aaron krijgt al vanaf het begin FV) en pakte hij alleen maar Difrax S-flessen. Dus wat je ook doet: koop niet te veel .