geboortekaartje van iedereenmaghetweten.nu, ervaringen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by guppie81, Feb 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Nou ja de titel zegt het al, wij hebben een mooi kaartje gezien, maar wel aan de prijs. Ben op zoek naar ervaringen, was je tevreden, was het snel geleverd?
    Ik was liever naar een drukker gegaan, maar kan daar dit keer niet slagen...

2. Koetje

Koetje Fanatiek lid

Jul 22, 2008
    1,237
    0
    36
    Wij hebben het geboortekaartje van onze Tes bij iedereenmaghetweten.nu besteld en ze waren super! Hele goede service, we hebben allerlei aanpassingen laten doen aan een standaard fotokaartje. Ik kreeg telkens een nieuw pdfbestand die ik eindeloos mocht laten aanpassen. Ik mocht de enveloppen al eerder ophalen zodat ik ze alvast kon schrijven. Wij hadden 100 kaartjes besteld en we kregen de dag na het digitaal aanleveren van de gegevens en de foto 120 kaartjes, echt super! De kaartjes zijn verder mooi van kleur, formaat en dikte. Je kunt ook alvast een voorbeeldkaartje aanvragen. Succes met kiezen, er zitten hele leuke kaartjes bij, waarschijnlijk bestellen we ook nu weer bij deze site.

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Geen ervaring, maar wat een leuke kaartjes! Ik heb hem direct opgeslagen onder favorieten :)

4. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    nou hoe suf, zie ik net op de site dat de kaartjes hier in Zwolle gedrukt worden, kunnen we ze zelf ophalen dus...
    Ik ben er wel uit ;)

Share This Page