flesjes

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door tascha, 23 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Beste kraamverzorgster.

Mijn zoontje heeft enorme buikkramjes en op advies van het consultatie bureau zijn we nu overgegaan op nutrilon Omneo. Hij kreeg hiervoor gewone Nutrilon. Nou zijn eigenlijk alleen de speentjes op zijn flesjes te klein. We gebruiken de flesjes van Avent en dan de 120ml flesjes. Maar omdat de Nutrilon Omneo dikker is komt het er niet goed uit heb ik het idee. Hij drinkt het wel binnen de aanbevolen tijd op. Nutrilon zegt dat ie zijn flesje binnen 15 a 25 minuten leeg moet hebben. Heeft u enig idee welk flesje we beter kunnen gebruiken?

Dan heb ik nog even een vraagje over de moedermelk. Ik heb mijn zoontje de eerste week borstvoeding gegeven, totdat hij niet meer bij mij wilde drinken. Dit in verband met ziekenhuis opname van mijn zoontje. Ik heb het toen afgekolfd, maar mijn melk liep erg terug en moest echt iedere 2 uur kolven voor 20 cc melk. Wij zijn dan ook met de moedermelk gestopt. Maar bij mij loopt de melk nog wel iets en ik moet iets doen om dat te stoppen. Is dat mogelijk en wat moet ik daarvoor doen.

Alvast bedankt voor uw tijd.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Als hij zijn flesjes gewoon leeg drinkt lijkt het mij geen probleem. Anders zou je altijd nog een maat groter kunnen proberen.

Tegen het lekken kun je helaas niet zoveel doen. Sommigen hebben er lang last van.

Ilja

Deel Deze Pagina