nou zit ech tmet me handen in het haar hoor, ik wil een buggy hebben die en mee op de fiets kan, ligstand heeft, een boodschappen mandje en ook nog een leuk uiterlijk heeft. dacht eerst aan de quinny zapp maar nee dus mist 2 opties dan heb je nog de titanium baby breeze en de xadventura vibe, heeft er iemand ervaring met deze wagens en heben die de opties die ik nodig heb? Hebben jullie misschien nog een buggy waarvan je zegt die zou wel is ideaal kunen zijn? ik weet het echt niet meer want ze hebben allemaal wel iets waarvan ik zeg nee das niks. ik heb bij prenatal een buggy gezien en dat is de rose met bloemen en o die vind ik helemaal geweldig maar ziet er ook weer erg goedkoop uit. iemand ervaring misschien met deze wagen en is hij wel stevig etc want hij heeft wel alle opties die ik nodig heb. nou snappen jullie het nog ik weet het echt niet daarom alle tips en ervaringen welkom [-o< gr sandra
Ik heb zelf de MacLaren Quest Coffee Brown/Powder Pink, die is echt super in gebruik en hij is echt zo mooi voor een meisje (vind ik). Succes met je keuze.
ik heb de titanium baby breeze en ben er helemaal weg van! Hij is heel klein in elkaar te klappen, heeft een ligstand en boodschappenmandje ( al is die niet zo groot ) Je krijgt er een voetenzak bij en een regenhoes en ook een opbergzak waar je de buggy in kan doen. Hij is goed wendbaar en als je ermee rijd dan maakt ie niet zo'n rammelend lawaai als dat de meeste buggy's maken en hij heeft een stang voor. Iets wat ik heel fijn vond omdat ik er speelgoed aan kan hangen. Erik zit er echt heerlijk in! Of ie mee op de fiets kan........ weet ik eerlijk gezegd niet. Zal je ff moeten navragen bij de winkel. Wij hadden eerst een hele goedkope buggy bij de wehkamp gekocht voor 50 euro. Maar daar kan Erik echt niet in zitten. Hij schuift dan onderuit omdat die zitvlak heel kort is. Misschien je kleine meenemen naar de winkel en dan in verschillende buggy's zetten om te kijken waar ie het beste in zit. Hebben wij ook gedaan. Succes!
Wij hebben de Maclaren Techno Silver besteld, zowel een duo als twee enkele. In de winkel mee gelopen, liep heerlijk, rugleuning kan heel erg plat, voeten dingetje kan omhoog, zit een mandje/netje onder, zodat je er iets in kan leggen, en je kan zo een netje aan de handvaten hangen. Op de fiets mee, weet ik niet zeker, maar hij is wel klein op te vouwen en niet zwaar. Plaatje:
Wij hebben de Maclaren Quest Powder Pink/Charcoal Grey. Zeer fijne buggy. Hij rijdt lekker, is niet te laag (mijn man en ik zijn allebei best lang), kan in ligstand, boodschappennetje eronder, klapt makkelijk in en is niet te zwaar. Alyssa zit er heerlijk in!
Wij hebben vorige week de prenatal multistanden buggy gekocht. rijd erg lekker, kan plat, stevig, licht e kan op de fiets en ziet er leuk uit!
Hier ook de Maclaren Quest, bevalt erg goed tot nu toe. Ik heb alleen geen idee of hij mee kan op de fiets...
Wij hebben ook een maclaren en die neem ik altijd mee op de fiets....wel zwaar maar te doen.... Succes met je keuze maken!
Hier een koelstra erg fijne buggy. Veel ruimte onder de buggy voor boodschappen, kan op de fiets en is licht Ook kan hij helemaal plat. Ook is ie niet zo duur als bijvoorbeeld een mclaren
Ik heb de MacLaren Techno XLR, in coffee en roze, en ik ben heel erg te spreken over de buggy, Deze buggy mag al gebruikt worden vanaf je kindje geboren is. En dat is ook wel makkelijk. Ik heb voor deze buggy toen 180euro betaald, maar ik had wel 100euro korting gekregen. Succes!
ik heb de titanium baby snooze. De breeze maar dan met 4 wielen. Erg fijn. Kan niet mee op de fiets. Zou nl niet weten hoe je h'm vast moet maken.....