zoveel buggy's, help kom er niet uit

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door lovewinnie, 1 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou zit ech tmet me handen in het haar hoor, ik wil een buggy hebben die en mee op de fiets kan, ligstand heeft, een boodschappen mandje en ook nog een leuk uiterlijk heeft.

dacht eerst aan de quinny zapp maar nee dus mist 2 opties

dan heb je nog de titanium baby breeze en de xadventura vibe, heeft er iemand ervaring met deze wagens en heben die de opties die ik nodig heb?
    Hebben jullie misschien nog een buggy waarvan je zegt die zou wel is ideaal kunen zijn? ik weet het echt niet meer want ze hebben allemaal wel iets waarvan ik zeg nee das niks.

ik heb bij prenatal een buggy gezien en dat is de rose met bloemen en o die vind ik helemaal geweldig maar ziet er ook weer erg goedkoop uit. iemand ervaring misschien met deze wagen en is hij wel stevig etc want hij heeft wel alle opties die ik nodig heb.

nou snappen jullie het nog ik weet het echt niet daarom alle tips en ervaringen welkom

[-o<

gr sandra

2. tut

tut Lid

28 nov 2006
    21
    0
    0
    Twente
    Ik heb zelf de MacLaren Quest Coffee Brown/Powder Pink, die is echt super in gebruik en hij is echt zo mooi voor een meisje (vind ik). Succes met je keuze.

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik heb de titanium baby breeze en ben er helemaal weg van!

Hij is heel klein in elkaar te klappen, heeft een ligstand en boodschappenmandje ( al is die niet zo groot )
    Je krijgt er een voetenzak bij en een regenhoes en ook een opbergzak waar je de buggy in kan doen.

Hij is goed wendbaar en als je ermee rijd dan maakt ie niet zo'n rammelend lawaai als dat de meeste buggy's maken ;)

en hij heeft een stang voor. Iets wat ik heel fijn vond omdat ik er speelgoed aan kan hangen.
    Erik zit er echt heerlijk in!

Of ie mee op de fiets kan........ weet ik eerlijk gezegd niet. Zal je ff moeten navragen bij de winkel.

Wij hadden eerst een hele goedkope buggy bij de wehkamp gekocht voor 50 euro. Maar daar kan Erik echt niet in zitten. Hij schuift dan onderuit omdat die zitvlak heel kort is.
    Misschien je kleine meenemen naar de winkel en dan in verschillende buggy's zetten om te kijken waar ie het beste in zit. Hebben wij ook gedaan.

Succes!

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben de Maclaren Techno Silver besteld, zowel een duo als twee enkele. In de winkel mee gelopen, liep heerlijk, rugleuning kan heel erg plat, voeten dingetje kan omhoog, zit een mandje/netje onder, zodat je er iets in kan leggen, en je kan zo een netje aan de handvaten hangen. Op de fiets mee, weet ik niet zeker, maar hij is wel klein op te vouwen en niet zwaar.
    Plaatje:

5. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

11 dec 2006
    504
    0
    0
    Wij hebben de Maclaren Quest Powder Pink/Charcoal Grey.
    Zeer fijne buggy. Hij rijdt lekker, is niet te laag (mijn man en ik zijn allebei best lang), kan in ligstand, boodschappennetje eronder, klapt makkelijk in en is niet te zwaar. Alyssa zit er heerlijk in!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    de maclaren kende ik nog niet en ga deze even bekijken in de winkel :) ziet er leuk uit

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wij hebben vorige week de prenatal multistanden buggy gekocht. rijd erg lekker, kan plat, stevig, licht e kan op de fiets en ziet er leuk uit!

8. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    chicco evolution...super ding!

9. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    wij hebben de buggy van topmark kan in 5 standen en op de fiets mee......

10. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Hier ook de Maclaren Quest, bevalt erg goed tot nu toe.
    Ik heb alleen geen idee of hij mee kan op de fiets...

11. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    wij hebben die v koelstra en bevalt super niet tezwaar en met ligstand

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Wij hebben ook een maclaren en die neem ik altijd mee
    op de fiets....wel zwaar maar te doen....

Succes met je keuze maken!

13. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Hier een koelstra erg fijne buggy. Veel ruimte onder de buggy voor boodschappen, kan op de fiets en is licht Ook kan hij helemaal plat. Ook is ie niet zo duur als bijvoorbeeld een mclaren

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Uhm, tja, de maclaren's zijn wel prijzig ja! wij hebben voor de enkele buggy 229 euro betaald.

15. verena87

verena87 Bekend lid

9 dec 2006
    605
    0
    0
    Ik heb de MacLaren Techno XLR, in coffee en roze, en ik ben heel erg te spreken over de buggy, Deze buggy mag al gebruikt worden vanaf je kindje geboren is. En dat is ook wel makkelijk.
    Ik heb voor deze buggy toen 180euro betaald, maar ik had wel 100euro korting gekregen.

Succes!

16. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    de koelstra kosten bij burgenhout in sliedrecht 39.95 en kan op de fiets

17. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    ik heb de titanium baby snooze. De breeze maar dan met 4 wielen. Erg fijn. Kan niet mee op de fiets. Zou nl niet weten hoe je h'm vast moet maken.....

Deel Deze Pagina