dodie fles

Discussie in 'Voeding' gestart door b-tje, 8 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    Jasper is naar consultatieburo geweest en men vond hem toch te weing aangekomen :( nu is die vrouw gisteren hier geweest om bij de flesvoeding te zijn.Nu denkt ze dat ie moeite heeft met vastzuigen van de fles (advent) hij "klakt"wel eens Nu heb ik dus een dodie speen gekocht op advies,die schijnen goed te zijn voor kindjes die moeilijk drinken.Nu staan er 3 nummers op de speen ligt er maar net aan hoe je de speen in de mond doet.Mijn vraag is moet nou het nummertje onderin staan of juist bovenop te zien zijn met drinken het staat er niet bij hoe je hem moet gebruiken.
    Eerst dronk jasper de fles leeg in 30 min of soms wel 25 of 35 minuten maar met deze fles in 15 min of soms nog iets korter(100 cc) Jasper veslikt zich niet,loopt ook geen melk uit de mond met drinken(nummer 1 heb ik nu onderin)
    Nu hij sneller drinkt kan dan ook de krampjes verergeren??hij is namelijk snel huilerig na de fles of is het wennen aan deze fles. Het gaat nu zo makkelijk met de dodie fles en hij blijft nu ook wakker tijdens drinken :) Misschien hebben jullie nog tips of ervaring ermee dan hoor ik het graag.

    groetjes bianca
     
  2. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    Wat ik altijd gehoord heb en wat ik altijd moest doen met flessen geven bij een ander is het nummertje boven houden.
    verder heb ik geen eigen ervaring.
    lieke
     
  3. marianne30

    marianne30 Actief lid

    18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    het nummertje moet boven aan staan dus als je 1 wilt gebruiken moet dat nr boven aan staan
    groetjes Marianne
     
  4. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    bedankt, nou dan krijg ie van nummer 2 hahahha ipv nummer 1 wat ik dacht ;)
     

Deel Deze Pagina