Bij mij zat er bij de kolf een tussenstuk, bij jou niet? Ik heb nog wel een tussenstuk over, ik hoor het wel als je interesse hebt.
Die zat er bij mij niet bij? Ik heb de Avent ISIS IQ geloof ik. Momenteel kolf ik niet meer, maar voor de tweede lijkt het me ook erg handig!
HE! das nog eens een goeie tip, wij gaan flesvoeding geven, zag mezelf al s nachts naar beneden hobbelen, perfest een thermoskan op t nachtkastje ga ik zeker doen!!!
jullie schrijven steeds over diepvries ijsblok zakjes... maar zo´n ijsblokje is toch veel te weinig qua melk-inhoud?
Het is met ijsblokjes veel makkelijker doseren. Stel een ijsblokje is 10ml, dan kan je bijvoorbeeld flesjes van 120ml invriezen en aanvullen met ijsblokjes. Want je weet van tevoren meestal niet wat je kindje gaat drinken en het verandert vaak ook nog. En sommigen vinden het makkelijk om telkens kleine beetje op te warmen en te geven, zodat je zo min mogelijk verspilt.
Flessenwarmer, gebruiken wij nog steeds. We hebben er 1 van topcom (geloof Eur. 17,50 bij Babydump). Bij ons staat die boven omdat we beneden een magnetron hebben. Zodra ik de kleine hoorde huilen zette ik de flessenwarmer aan en zodra ik terug kwam met de kleine was die warm Borstkolf, ik ben heel tevreden over de Ameda Lactaline. Dit is een dubbele elektrische borstkolf en kost super weinig. Als je geïnteresseerd bent mag je hem wel overnemen als je zou willen. Stuur me dan ff pb.