Hoi Kwebbeltje, Niels drinkt niet goed aan de fles. Hij laat de speen steeds los waardoor hij erg veel lucht hapt en daardoor weer krampen krijgt. Hij begint heel gulzig en klokt ook echt dan en slikt daarbij ook lucht in. Ik voed hem zodra hij wakker wordt en niet overstuur is. Hij heeft de kleinste speen. Nu heb ik de aventfles en difraxfles met breede hals geprobeerd maar bij beiden blijft hij lucht happen en er loopt voeding langs zijn mondhoek. Voordat ik dadelijk een heel arsenaal aan flessen heb, heb je enig idee walke goed is? Ik hoor dat de Dodiefles fijn is omdat die speen wat langer is en het begin van de speen wat smaller zodat het mondje er goed omheen kan. Groetjes Inky
Je zult toch echt moeten proberen. Voor het ene kind is avent de beste oplossing en voor de ander de dodie. Heb je ook gekeken of er geen sprake is van spruw? dan laten ze ook steeds de speen los. Succes. Ilja
ja ben vandaag naar de HA geweest en hij heeft geen spruw. Ben op zoek geweest naar de dodie fles maar is hier niet te krijgen, stuur mijn schoonzus er op af. Alvast bedankt