Als jullie s'ochtends een fruithapje geven en s'middags een boterham, geven jullie dan iets minder opvolgmelk?
ik geef smorgens geen fruithap 8.30 fles 11.30 kwart boterham 12.00 flesje na 15.00 fruit 17.00 warme hap en yoghurt 19.30 laatste fles Hij is vanzelf door dit schema naar 3 flessen gegaan en als hij ook sap gaat drinken (lust hij nog niet) en liga tussendoor ofzo en meer brood eet dan gaat hij naar 2 flessen
Als je kindje minder opvolgmelk nodig heeft zal ze waarschijnlijk zelf een deel van een fles laten staan.
de middagfles hoeft dan niet meer als het goed is laten ze dit ook staan en hebben ze er geen behoefte meer aan.
mijn schema: 7.30 de fles 10.30 de fruithap 13.30 een boterham met margerine en jam 16.30 de groentehap 19.30 de fles + nutrix tussendoor krijgt ze roosvicee.
Welke fles moet je eigenlijk als eerste laten vallen, die na de boterham of gelijk die na de groente zodat je de laatste fles iets later kan geven?
ik geef nu zeg maar nog een fles s'ochtend, na het boterham nog een klein beetje, tussen de middag en s'avonds... maar ze komt ook weer weken s'nachts. Dus eigenlijk 3-4