Even een korte vraag. Mijn zoontje is 3,5 maand. Hij slaapt altijd een uurtje overdag en is dan 1,5 uur wakker, weer een uurtje slapen, weer 1,5 uur wakker enz. Is een uur slapen per keer te weinig of niet? Ik lees wel eens dat ze 2 a 3 uur slapen.
Hoi, Waarschijnlijk heeft je kleintje niet zoveel slaap nodig. Hier slaapt ze bijna helemaal niet overdag. Snachts slaapt ze meestal van 0:00 tot 9 of 10 uur. En daarna is het tot meestal maar 1.5 uur wat ze nog slaapt tot het weer tijd is voor de nacht. Soms iets meer. Ik leg haar wel in bed als ik zie dat ze gaat geeuwen of moe wordt. Maar slapen nee hoor, ja soms 15-20 minuten. Ze slaapt alleen als ze in haar favo houding ligt bij mij maar ja dat hou ik ook niet vol. Ben wel blij dat ze snachts goed slaapt.
Hoi, Waarschijnlijk heeft je kleintje niet zoveel slaap nodig. Hier slaapt ze bijna helemaal niet overdag. Snachts slaapt ze meestal van 0:00 tot 9 of 10 uur. En daarna is het tot meestal maar 1.5 uur wat ze nog slaapt tot het weer tijd is voor de nacht. Soms iets meer. Ik leg haar wel in bed als ik zie dat ze gaat geeuwen of moe wordt. Maar slapen nee hoor, ja soms 15-20 minuten. Ze slaapt alleen als ze in haar favo houding ligt bij mij maar ja dat hou ik ook niet vol. Ben wel blij dat ze snachts goed slaapt.
Die van mij is ook zo oud en slaapt ook maar drie kwartier per keer, is dan weer een uur tot anderhalf uur wakker en gaat dan weer slapen. Na 3 uur 's middags krijg ik hem niet meer in bed tot na het badje om 18:00 uur. Hij slaapt dan om half zeven tot de volgende ochtend 06:00 uur. (Wel met voedingen tussendoor) Heel soms pakt hij 2x drie kwartier achter elkaar. Hij huilt bijna nooit, dus ik geloof dat hij het prima naar zijn zin heeft. Als jouw kleintje het er goed op doet is het prima, toch?
de ene baby slaapt weinig en de ander juist heel veel als jouw zoontje na zijn slaapjes verder goed te pas is dan heeft hij er wrs gewoon genoeg aan hier juist eentje die heel veel slaapt
Hoihoi Onze dochter Bobbie is van 20 september 2007. Ook zij slaapt vrijwel niet overdag.Vandaag heeft ze 40 minuten geslapen in de reiswieg. Ik ga elke dag met haar wandelen en dan slaapt ze..meestal zo'n 40 minuten. Ze wordt 's morgens wakker om half 7 en ze gaat half 6 's avonds naar bed. Om half 12 krijgt ze dan haar laatste voeding. Ook ik vraag me af of dit wel goed is, ik heb van alles geprobeerd om haar overdag te laten slapen, maar ze wil écht niet. Om een uurtje of 17.00 is ze helemaal afgeserveerd, in badje, fles en naar bed en ze slaapt als een roosje. Erg vreemd, maar sommige baby's willen gewoon niet slapen overdag..ik heb me er maar bij neergelegd..gevolg is wel dat ze heel de nacht zonder problemen doorslaapt..ze doet dit al zo vanaf het allereerste begin, dus het zal wel bij haar horen, maar het is wel pittig..heel de dag ben ik met haar in de weer....soms erg vermoeiend...