mobiel boven ledikant?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door WendyB, 5 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WendyB

WendyB Actief lid

25 jul 2006
    260
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik denk erover om een mobiel boven het ledikant van Julia te hangen.
    Wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Ik vraag me af of ze dan wel gaat slapen. Ik hoor haar nu vaak nog spelen/murmelen door de babyfoon, ik ben bang dat ze zich binnenkort gaat vervelen.

Groetjes Wendy.

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hier straks geen mobiel boven het bedje. Bij de meiden ook niet gedaan. Mijn idee is als ze in bed liggen moeten ze rusten. Niet teveel aan prikkels krijgen.

Kwebbel

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Britt heeft wel een mobiel gehad en Jørre niet.
    Liep me rot bij Britt omdat als het muziekje over was ze hem weer aanwilde. Dus heb het bij Jørre niet gedaan.
    En ik vind dat een bed is om te slapen en niet om te spelen
    Heb er wel 1 in de box hangen

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    wij hebben ook bewust geen mobiel boven het bedje hangen. Bedje is om in te slapen.
    WAarom ben je bang dat ie zich gaat vervelen? Dan is ie dus gewoon niet moe of klaar met slapen toch.
    Zoë vertelt soms nog hele verhalen aan de beren in de kast eer ze in slaap valt, of wanneer ze wakker wordt. Is ze klaar met slapen haal ik haar er gewoon weer uit en kan ze beneden verder spelen. Probeer een slaapkamer het bedje zo prikkelarm mogelijk te houden.

twinny

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan heeft wel een mobielgehad boven zijn bed en ik heb hem altijd maar1x aangezet als hij begon te huilen ging ik alleen kijken maar ik zette hem niet opnieuw aan. Hier hang de lamp nog wel in het ledikant het muziekje zet ik iedere keer nog steeds aan.

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik heb wel een mobiel maar zonder geluid, gekleurde vissies. ik heb wel een muziekding, maar daar vind ie niks aan, en dat is altijd zo geweest....

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hier ook geen mobiel boven bedje, maar wel een dromenvanger, daar kletst hij tegenaan.. Hij verveelt zich niet in bed, dat hoeft ook niet want ik vind dat hij in bed ligt om te slapen..

Liefs Kiss

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier hangt de mobile ook boven de box

anne verveelt zich namelijk ook in de box

in bed valt ze gewoon in slaap zonder problemen
    maar in de box is het continu drama

gelukkig vond ze de mobile wel zeker een week leuk
    toen had ze die "stomme schapen" ook wel gezien :(

so far vinden wij de schaapjes leuker dan anne lijkt het :)

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier nog steeds een mobiel boven het lelikantje, met lichtjes die op het plafond schijnen en muziekje. En mobiel gaat altijd aan voordat ze gaat slapen, wordt ze "ontspannen" van.

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ook mijn mening.

11. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Noortje heeft een mobiel boven haar box hangen. Daar is ze helemaal gek op! Bedje is om te slapen. Daar heb ik niks boven hangen. Demp altijd het licht, zet muziekje van babyfoon of muziekje van projector aan, kusje en slapen maar. Vast ritueel.. Ze krijgt hierdoor niet te veel prikkels. Ze slaapt ook niet in de box overdag. Box is om te spelen: lekker veel prikkels / kleuren / geluidjes. Bed is om in te slapen: dus daar zo min mogelijk prikkels!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Met sinterklaas n houten mobile gekregen, deze hangt nu ipv zijn klamboe. Hier geef ik overdag n tikje tegenaan als ik zeg 'tot strakjes'.

13. Saskia78

@patroeska: die maakt vast ook een stuk minder herrie.. daar zit in ieder geval alvast geen muziekje in

als ik hier muziek op anne dr kamer wil.. dan zet ik meestal in de kamer ernaast een cdtje op
    soms als ze niet wil slapen helpt een cdtje namelijk best wel.
    willen eigenlijk een radiootje op haar kamertje neerzetten
    ook met cdspeler zodat we er wat muziek kunnen draaien if needs be

want met het melodietje van de babyfoon kan ze echt niets hebben wij het idee
    daar gaat ze enkel maar heel hard van klagen :)

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik denk dat gewone dagelijkse geluiden of muziek rust geven omdat ze dan merken dat je ze niet alleen laat, mijn moeder hoefde bij mij alleen de stofzuiger maar aan te zetten, dan wist ik dat ze in de buurt was en dan was ik zo stil.

15. Saskia78

@fioon; ahja.. dat werkt hier ook inderdaad :)

en hoorde op het cb van iemand die haar kindje sliep enkel als de afzuigkap aan stond
    dus die hebben op een gegeven moment maar gezorgd dat ze in de keuken kon slapen

ergens moest ik daar wel om lachen
    maar weet inmiddelsl (en toen ook best wel) dat je heel veel doet om te zorgen dat je kind kan slapen :)

16. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha ja wat ben je bezig he, ik heb gelukkig nog maar weinig toeren uit hoeven halen, lars is gelukkig een makkelijke slaper

Deel Deze Pagina