Nutricia waarschuwt voor fout etiket dieetvoeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door bolkje, 15 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gaat alleen om kunstvoeding die illegaal verkocht is. Mensen die het gewoon bij de drogist hebben gekocht hebben nergens last van.

2. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Wat dirksmama zegt. Helaas lezen mensen vaak niet verder dan de nieuwskop en maakt de media graag "sensatie" koppen. Neemt niet weg dat het belachelijk is dat mensen dit doen. Helaas is (voedsel) fraude inmiddels aan de orde van de dag.

3. Ik gebruik het zelf verder niet, dus ik heb me er niet in verdiept, maar beter een keer teveel gewaarschuwd dan te weinig, toch? :)

4. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ja ene kant wel. Aan de andere kant worden dit soort berichten vaak verkeerd geïnterpreteerd en ook onjuist overgenomen waardoor er een mega hysterie ontstaat die eigenlijk nergens op gebaseerd is. Vooral bij babyproducten ligt dit erg gevoelig. Vermoed dat bij andere producten die buiten andere kanalen in de handel zijn gebracht er geen waarschuwing zou zijn gekomen. Maar omdat baby's en kinderen een kwetsbaardere doelgroep en ook emotioneel zijn voor ouders wordt er hier vaker zo gehandeld. Overigens las ik ook dat nutricia morgen de media ingaat (advertenties etc)

Deel Deze Pagina