welke speen gebruken jullie op de fles als je kindje 3 maanden is geweest?Nog steeds speen S of overgegaan naar M? heb het idee soms dat ze S te langzaam vind gaan, omdat ze met de 2e helft van de fles wat drukker word en soms wat begint te huilen. Maar de M gaat veel te hard, alleen met de laatste fles niet want dan zit er rijstebloem bij.
ik gebruik altijd de M omdat er nutriton bij zit en dan past de pap er ook nog net doorheen hebben ze niet S 3mnd+ ? met de M hebben ze dat namelijk wel
Hier ook nogsteeds S, kindjes zijn nu 4 maandjes! Met M hebben ze hun flesje (200cc) in nog geen 7 minuten op! Veel te snel dus! Met S doen ze er zo'n 25 minuten over! Best een verschil!
ik heb de brede 3-standenspeen van de difrax, ik gebruik die op de aventfles, de 3-standenspeen van de avent gaat veel te hard, standje 1 van die speen gaat nog harder dan standje 3 van de difrax, maar iig die speen vind ik erg fijn!
hier gebruik ik altijd de M speen. Ik heb dan wel de Friso Comfort voeding dus die is dikker dan normale voeding. S'avonds krijgt hij Friso extra en gaat de M speen eigenlijk te hard en de S te langzaam.
ik heb hier nog steeds de 1+ speen van avent dus 2 minigaatjes. Maar hij is er nog steeds tevreden mee. DUs ik vind het prima.
Wij gebruikten tot 4 maanden de s speen, daarna zijn we rijstebloem gaan geven, en zijn we de m speen gaan gebruiken.