Ik wil van hero overstappen naar een ander merk omdat mijn zoontje (4 maanden) hiervan moet spugen. Ik heb aal de voeding gebruikt voor krampjes en spugen maar hier begon hij door te huilen. Ik zit te twijfelen aan nutrilon of gewoon het jumbo merk. Welke voeding hebben jullie?
Kruidvat eigen merk. Scheelt een paar euro met de dure merken, ben niet van plan die extra euros te betalen voor een naam op de verpakking. Mijn beide kinderen doen/deden het er prima op!
Nutramigen aa, maar daar heb je niks aan. (koemelkallergie). Ik heb goede verhalen gehoord over kruidvat en zelf de kraamverzorgster raadde hem aan.
Ik heb voor mijn dochter de eerste 6 maanden Nutrilon 1 gebruikt. Tevreden over, maar wel een hoop geld idd t.o.v. de huismerken. Ben na 6 maanden overgestapt naar opvolgmelk 2 van Jumbo eigen merk. Ook heel tevreden over en mijn dochtertje maakte het niet uit. Neem nu elke week bij de boodschappen een pak mee en het scheelt me iets van 5 euro t.o.v. Nutrilon.
Ja hier ook kruidvat voor de eerste en als de borstvoeding weer niet lukt krijgt de tweede ook kruidvat. In een straal van 5 km zijn hier zo'n 5 filialen dus het is hier erg goed verkrijgbaar. Ik heb voor de eerste wel de h.a. versie gebruikt ivm spugen.
Hier de eerste 6 maanden Hero gebruikt, eerst standaard erna comfort variant. Vanaf 6 maandag opvolgmelk van Albert Heijn eigen merk en weer gewoon de standaard variant.
Wij gebruiken nutrilon. Eerste 2 pakken kruidvat gebruikt maar ons mannetje kon hier niet van poepen. Toen overgestapt op nutrilon (mijn vriend vond eigen merk al niet zown goed plan maar hij is nogal merk bewust haha) en mijn mannetje kan goed poepen
nutrilon omneo comfort, dochter had erg last van kampjes. nu ze zo goed als geen krampjes meer heeft zijn we rustig aan t overstappen naar nutrilon standaard.
hier ook gewoon nutrilon, wel eens wat anders geprobeerd (ah merk, vond zl ook prima hoor) maar ik vind de verpakking ook wel erg handig.. Beetje gemakzucht dus
Kruidvat eerst nutrIlona omdat dit gegeven werd door het ziekenhuis daarna overgestapt naar kruidvat ,eerst 1 nu ondertussen nummer 2
Ik geef slagroom aan mijn meisje en ze groeit er goed op nu 8 weken en 7 kilo en 62,5 cm. Ik moet alleen wel opletten wat ik eet omdat ze er krampjes van krijgt. Borstvoeding is ook babyvoeding alleen is dat de natuurlijkste variant
Hier krijgt ze een combi gekolfde melk en nutrilon pepti, maar eerst hebben we Etos huismerk gebruikt.