Ik weet het even niet meer, hoor. Mijn kleintje moet leren om uit een flesje te drinken. Dat kan hij prima. Het probleem is alleen dat hij echt letterlijk bijna in de melk stikt, doordat die uit de fles spuit. Er komt zoveel melk uit, dat gaat veel te snel voor hem. Hij kan het zo vlug niet doorslikken. Gevolg: overstuur huilen en de melk stroomt tot in zijn nek. Nou heb ik al heel veel spenen geprobeerd. Spenen behorend bij de Medela kolf-flesjes, Avent- spenen met verschillende standen, Avent spenen met standje 1, Bibi spenen met verschillende standen, Dental spenen voor pasgeborenen. Bij alles is het drama, hij heeft ook zo'n ontzettende grote zuigkracht. Misschien dat dat ook mee speelt. Ik durf het niet te zeggen. De enige speen die het niet heeft, waren die Dental-spenen voor pas-geborenen, maar daar kwam juist weer bijna niets uit. Was hij 20 minuten bezig voor 20cc. Schoot ook niet op. Iemand advies?
Dodie speen van 0 tot 4 maanden misschien ? Die van mij drinkt ook snel en stikte er ook bijna in in het begin, tot ik de dodie speen had ! Overal te halen. Groetjes
avent daar hoort het toch echt niet uit te spuiten hoor met speen nr 1 onlucht je hem wel ? dus even de dop weer los draaien als je de voeding verwarmt hebt doe je dat niet dan spuit het idd de fles uit maar niet alleen bij avent maar bij elke fles
Yep ik weet iig zeker dat ze dit merk bij het Kruidvat hebben want wij gebruiken hem ook, ideale fles moet ik zeggen!
Lynn had dit ook met alle flessen. Ze kon het niet verwerkt krijgen. Sinds ik overgestapt ben op difrax heeft ze nergens meer last van. Heb nu de opti fles van difrax. Is 8 euro, maar ik zweer erbij. Succes liefs Juud
He! Wat ben ik blij met jullie tips, zeg! Dat van dat ontluchten wist ik bijvoorbeeld nog niet. Dat ga ik nu dus eerst proberen...(ja, als niemand je dat ooit heeft verteld....) Als dat het niet is, probeer ik daarna die dodie-speen en als DAT dan niets is, kan ik die difrax-fles gaan proberen! Alvast bedankt dames!
Ik gebruik ook de Difrax nog steeds met de speenmaat S. Joey heeft ook enorm veel zuigkracht, als hij een M heeft heeft ie hem binnen 5 minuten leeg en verslikt hij zich steeds, nu niet. Ik heb wel vast wat M speentjes gekocht voor de pap straks
Als je een fles van difrax koopt zit er standaard maatje S (small) als speen bij en maatje M (medium) kan je gebruiken als je idd pap geeft of als dat niet werkt heb je ook nog L(large). Ikzelf heb ook vanaf het begin difrax flessen, vind het een super fles!
Ik heb ook avent flessen en spenen, die bevallen me prima! en bij speen 1 spuit het er niet uit, tenzij je eerst heel hard schud.
Nou jaaaaaa! Dat was het gewoon! Stom dat niemand mij dat even had verteld. Ik heb toch zitten stressen met de voeding. Goh zeg, erg bedankt voor deze tip.....schaam me wel een beetje dat ik dat niet wist... MAAR NU WEL! Super!
Geeft toch nix joh! Jij kunt er ook nix aandoen dat niemand je dat verteld had hè Succes met de flesjes en speentjes verder!
Hai, wij lopen ook veel te kl**ien met die flessen en spenen. Maar moet zeggen we hebben ze allemaal geprobeerd, maa de difrax werken bij Jasper het beste. Helaas is het natuurlijk bij alle kindjes verschillend. Maar werkt de speen, ik hoop het voor je.