katoenen luiers

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sherly182, 24 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    hoi iedereen
    ik denk dat ik min vraag hier op de goed plaats zet maar weet het niet zeker.

mijn vraag:
    wij zijn nu zwanger van een tweeling en denk er over om nu kantoenen luiers te gaan gebruiken daar voor. maar ik heb geen idee of het echt wat is of dat ik me geen gekke dingen op mijn hals haal.
    dus zijn er mensen hier die er mee bekent zijn en die mij wat ervaringen kunnen vertellen???
    ik lees wel veel maar wil graag ervaringen, in mijn omgeving gebruikt niemand ze en ik vind het moeilijk om daar als eerste mee te beginnen en er in te investeren en dat het dan blijkt dat het niks is.

al vast heel erg bedankt voor jullie in breng.
    thx

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Je bedoelt wasbare luiers toch?
    Daar is een topic over bij verzorging en veiligheid! Daar kunnen ze je vast helpen met al je vragen :)
    Gefeliciteerd trouwens!

3. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Ik heb ze ook, 1 advies koop niet ons deze fits all, maar koop ze echt een beetje op maat. Ik heb de populinos. Kaatje katoen kan je veel vertellen

4. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik weet niet of je naar de 9 maanden beurs gaat maar daar staat de stand van kaatje katoen , daar kan je je laten voorlichten .
    Ook kan je een consulente bij je thuis laten komen .
    Of je kan ook huurpakket nemen dan kan je proberen wat je wil .
    Ik ben erg tevreden over de easyfits van totbots .

Voor de nacht gebruik in wel een pamper ( beetje gemakzucht )

5. sherly182

sherly182 Bekend lid

13 jul 2009
    944
    0
    0
    brabant
    mjs thx daar voor ik ga naar de 9 maanden beurs maar wist niet dat ze daar ook stonden. ik ga het daar eens even bekijken dan, ik kan ze dan gelijk voelen en zo.

6. kleinesara

kleinesara Niet meer actief

Wij gebruiken ze. In het begin vond ik het vreselijk maar het went en nu vind ik het eigenlijk heel makkelijk. In ieder geval altijd luiers in huis en het scheelt echt in geld dat we niet steeds een pak luiers hoeben te kopen. Het wassen kost niet veel tijd en het verschonen kost net zoveel tijd als het verschonen van een wegwerpluier. Ik heb er hier ook een weblog over geschreven.

7. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0

Ik heb daar ook mijn eerste katoenen luier gekocht :), en ze hebben weer leuke nieuwe prints zag ik dus ik ga ook ff shoppen :D
    Succes , ik vind het makkelijk en de easyfits zijn ook papa proef , althans mijn man is nu heel handig ermee maar hij zag in het begin heel erg op tegen een tweedelig systeem .

8. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden

Dat deed ik in het begin ook, maar dan meer voor onze nachtrust,later snachts ook katoen snachts gaan gebruiken

Deel Deze Pagina