Zwanger willen worden na borstvergroting

Discussie in 'De lounge' gestart door Rena, 15 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Hi Ladies,
    Ik heb nog geen topic kunnen vinden over vrouwen die zwanger zijn/willen worden en een borstvergroting hebben ondergaan.
    Zelf heb ik begin dit jaar m'n borsten laten vergroten en wil nu samen met m'n vriend zwanger worden. Heeft er iemand ervaring hiermee....?
    Ik hoor graag alles wat hier mee te maken heeft.
    Liefs Rena

2. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi Rena
    Ik heb zelf ook 2 jaar geleden een borstvergroting gehad en ben van september gestopt met de pil....ik ga er vanuit dat het geen problemen zal geven (mijn vriendin heeft geen last gehad) ja alleen kan het zijn dat ze dalijk enorm worden he :)
    Maar ik wil zelfs graag borstvoeding gaan geven....dus geen zorgen om je boopjes maken ;)

groetjes liselotje ;)

3. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Hi Liselotje,
    Zelf denk ik inderdaad ook dat het verder opzich geen problemen geeft. Maar ben erg benieuwd wat het met de vorm doet na de zwangerschap. Ik heb high profile op de spier, dus ik denk dat het bij mij alleen maar natuurlijker zal ogen als ze ietsjes meer zullen gaan hangen. Want dat zal denk ik toch wel een beetje gebeuren? Toch? En borstvoeding geven?Weet niet of ik dat wel zou willen. Voordat ik geopereerd was had ik hier altijd al m'n twijfels over.
    Liefs Rena

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij is de kans dat je borstvoeding kunt geven met een implantaat op de spier erg klein. Als ik goed geïnformeerd hoor. Ik heb ook twee implantaten, onder de spier, overigens wegens niet-cosmetische reden.

Ben ook wel benieuwd hoe ze er straks uit gaan zien.

5. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Daphne, mij is verteld dat ik gewoon borstvoeding zou kunnen geven als ik wil. Dat de implantaat absoluut niet in de weg zit. Is jou anders verteld dan?
    Liefs Rena

6. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hoi hoi

mijn beste vriendin heeft een borst correctie gehad en ook aan allebei haar borsten een implantaat van zoutwater oplossing (haar borsten waren ongelijk) ze kon gewoon borstvoeding geven!
    suc 6

x

7. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Mij is verteld dat als de implantaten onder de borstspier zitten, je een grote kans hebt dat je borstvoeding kan geven, en als ze boven de borstspier zitten niet. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er verder niet op in ben gegaan. Ik had geen keuze, bij mij moest het onder de borstspier en ik heb dus een grote kans om gewoon borstvoeding te kunnen geven.

Grappig dat dit onderwerp is geopend. Ik had er ook aan zitten denken deze vraag te stellen, maar vond het een beetje genant :)

8. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Vreemd altijd hoor, die tegenstrijdige adviezen en verhalen. Ik had wel gewoon de keuze tussen op of onder de spier, en ik heb toen gevraagd hoe het met borstvoeding zat. En kreeg te horen dat er geen verschil tussen zat... :(
    Dit onderwerp speelde eigenlijk meteen bij mij en dacht meteen ik open een nieuw topic hierover. Kijken of ik niet de enige ben.
    Hoe voelen jou borsten nu aan Daphne, nu je zwanger bent?
    Liefs Rena

9. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat mij opvalt is dat mijn borsten vaak koud aanvoelden (weet dus ff niet of dat ook zo is als je geen implantaten hebt) en dat ze nu heel erg warm zijn. Verder doen ze wel zeer, als je er tegenaan komt of gaat rennen, maar als ik gewoon zit niet. Het zijn net twee hele grote blauwe plekken, zo voelt het aan, hahaha. Ze staan ook iets meer gespannen, maar volgens mij groeien ze ook nog niet echt.

Ik maak me over dat groeien wel wat zorgen. Ik heb namelijk implantaten omdat ik maar 1 borst had. Ik hoop dat als ze gaan groeien, ze dan ook allebei gaan groeien....

10. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    M'n vriendin die nu 7 weken zwanger is hoor ik ook alleen maar over die zere borsten, dus volgens mij is je 'pijn' tot nu toe wel hetzelfde. Denk ik.
    Je borsten voelden altijd koud aan? Die van mij niet, zijn gewoon lekker warm ;) .
    Ja en je zorgen over het groeien van je borsten kan ik me heel goed voorstellen! Dat lijkt mij inderdaad ook wel iets waar ik bang voor zou zijn. Ik denk zelf wel dat ze gewoon beide zullen groeien, de hormonen tijdens je zwangerschap en de groei van je borsten tijdens een zwangerschap is denk ik iets heel ander dan de normale natuurlijke groei en ontwikkeling van een borst. Volgens mij staat dat er verder los van. Zou je het niet aan je huisarts en gynaecoloog kunnen vragen om je gerust te laten stellen?
    Nou nog 1 uurtje.... dan gaat mijn spiraaltje eruit!!! Joepie!! :D
    Liefs Rena

Deel Deze Pagina