Schoentjes maat 16/17

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door taatje, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Weet iemand waar ik goede schoenen kan vinden in maat 16/17 :(:

Gijs begint nu met lopen maar heeft echt extreem kleine voetjes, maar zijn voeten moeten wel genoeg steun krijgen.

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Je kindje hoeft pas echte schoenen als het 6 weken goed kan lopen, dus los. Tot die tijd zijn schoentjes met een zachte zool, leren slofjes of blote voetjes het beste. Van die zachte schoentjes kun je overal wel krijgen, ik weet dat de Wibra en de Kruidvat ze momenteel in de aanbieding hebben. Ook Hema heeft ze!

3. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wij hebben sportschoentjes van k-swiss in maat 16 en 17.

4. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    En die sportschoentjes zijn stevig genoeg om mee te lopen? En waar kan je ze kopen?

En ja wat betreft die 6 weken zolang loopt hij nu al bijna dus ja ik heb ze toch echt nodig. leren slofjes en blote voeten is leuk, maar ik wil buiten ook iets hebben.

5. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    je kan bij sportzaken kijken, ik heb nike, puma mt 16 en 17, allebei bij coach vandaan.

6. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Prenatal en hema hebben ook kleine schoentjes. Prenatal zelfs kleine sandaaltjes, lekker voor als t nog mooi weer/wordt.
    En de meeste sportzaken hebben wel kleine sportschoentjes van Nike en Adidas etc.

7. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Bedankt voor jullie antwoorden.

De schoentjes van de hema en prenetal heb ik gezien maar die zijn niet goed voor als ze echt gaan lopen. Ze moeten echt voldoende steun hebben in de voetjes, dat is zo belangrijk.

Maar ik zal hier eens wat sportzaken afgaan in de hoop dat ze daar idd die kleine maatjes verkopen.

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    zit er geen goede kinderschoenenzaak bij je in de buurt?
    die zou ze toch ook wel "moeten"hebben?

9. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    @jannette normaal gesproken wel maar die hier in de buurt zitten beginnen allemaal met maat 18 het is echt heel moeilijk om een kleinere maat te vinden.

10. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    dan kan ik alleen maar zeggen suc6 en hoop voor jou dat zijn voetjes snel 2 maatjes groeien....

denk dat je internet ook wel al hebt afgezocht?

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    nog ff vlug zat net op ebay bij baby en daar staan schoentjes vanaf maat 16!

12. Setteke

Setteke Niet meer actief

Heb je geen aktiesport in de buurt? Daar heb ik mini adidasjes voor Tymen vandaan in maat 17 dacht ik!

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb inderdaad ook Nike schoentjes gekregen, maat 17. Die zien er stevig uit.

14. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    toevallig heb ik vandaag stoere sportschoentjes achtige schoentjes gekocht bij de HEMA. Voor 5,95..valt erg mee qua prijs. Maar als je kindje nog niet loopt is het te doen.
    Als ze beginnen met lopen zou ik toch voor de wat stevigere variant gaan. desnoods schoenzaak binnenlopen met je vraag!

15. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    @ danilli ik ben elke zaak hier in de stad afgegaan met mijn vraag ;) Ik zet het juist hier neer omdat ik er achter ben gekomen hoe moeilijk het is.

Normaal hebben ze op deze leeftijd ook al minimaal maat 18

16. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    http://babyshoos.winkelstop.nl/?p=produ ... 15&iPage=2

valt idd niet mee maar ik heb Caitlin haar eerste stappertjes bij Nelson vandaan dat waren GEOX schoentjes en was maatje 17

schoentjes mag een duimdikte te groot zijn dit om de groei niet te belemmeren

ik zou naar de betere schoenenzaak gaan die hebben vast maatje 17 voor je

voetjes goed laten opmeten :)

succes

17. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    @debbie bedankt voor je antwoord. Ik weet idd dat er nog ruimte over mag zijn maar bij mt 18 is dat gewoon te veel.

Ik ga eens kijken op die site

18. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    ff een vraagje hoe meet je eigenlijk de maat?
    wij willen slofjes/schoentjes kopen voor op de fiets en in de wagen, tegen koude voetjes maarja welke maat......

19. Niet meer actief

Dat zijn idd kleine voetjes, of heeft mijn bink nu al grote voeten ;) hij heeft nu al 17 pffffffffff big foot ;)

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Die van mij heeft al maatje 20/21 :confused: :oops:

Matentabel

maat cm
    18 10,6-11,2
    19 11,3-11,8
    20 11,9-12,4
    21 12,5-13,1
    22 13,2-13,7
    23 13,8-14,2
    24 14,4-15,0

Verder heb ik hem niet opgeschreven.

Ik las ook ergens dat je beide voetjes moet opmeten (bij voorkeur door je kindje met beide voetjes op een vel papier te zetten en dan om te trekken met een potlood-> vraag me af hoe ik dat doe bij een baby :rolleyes: ), dan neem je de grootste en daar tel je 7 mm bij op ivm groei.

Deel Deze Pagina