hi, even een tussenstand; de flessen gaan sinds gistermiddag weer helemaal op! t zal de sprong geweest zijn of haar verkoudheid. en gisteravond kwam t zo uit dat de avondfles 18.30 u was en met de laatste fles hebben we een keer gewacht tot 23.00u. Ze dronk om 23.00 u 200cc op met rijstebloem en werd vanochtend om 06.45 u wakker. dit is dus voor ons beter dan een nachtvoeding....we gaan nu een paar avonden kijken hoe dit gaat en dan mogelijk weer langzaam aan kijken hoe t gaat als we de laatste fles telkens iets eerder geven zodat we zelf ook op tijd naar bed kunnen.
Hier ook in dezelfde srong denk ik. Ik vond het al zo vroeg want in het oei ik groei boek staat met 4,5 maand maar wat eerder kan natuurlijk ook. Hier de flessen ook wat minder goed leeg drinken en vechten om de fles er uit te wurmen als ik hem aan bied. Na een heel gevecht gaat hij wel goed drinken maar laat wat staan. Vandaag voor t eerst weer alle flessen leeg dus ik hoop dat het einde van de sprong in zicht is De sprong begon hier overigens ook met het slaap drama overdag. Niet gaan slapen maar wel erg overstuur bij te moe zijn. Ook dat gaat nu al weer beter.... Fijn petra dat je kleine zo goed heeft doorgeslapen!