ik las net een reclame van bibi in de wij jonge ouders en daar hebben ze het over flessen zonder bpa in tegenstelling tot de avent flessen. die zouden giftige stoffen bevatten. ben es gaan googlen en nu lees ik dat daar een tijd geleden allemaal al veel over gesproken is in de media ( maar goed ik was toen nog niet met babys bezeg dus heb ik fff gemist) maar is dat nou echt zo erg> bah ik gebruik al 6 maanden die avent flessen... vind het eigenlijk wel eng
ik heb er eigenlijk ook nog nooit van gehoord maar als het echt zo erg en ongezond zou zijn dan zouden de avent flessen niet meer in de winkel liggen hoor, dat geloof ik nooit . niet al te druk om maken, je kunt het niet meer terugdraaien. anders koop je voor je eigen gemoedsrust andere flesjes, zou ik denk ik doen. ik gebruik difrax, is het daar ook mee? of alleen met avent?
Ik gebruik ook al 5 maanden de aventflessen met veel plezier! Ik geloof nooit dat het schadelijk is, anders zouden ze de flessen wel direct uit de handel halen! Bovendien zuigen die baby's niet aan de fles maar aan een speen (geldt t daar ook voor?). Maar nee hoor, ik maak me er niet druk om.
tja ik weet het eigenlijk ook niet wat ik er van moet denken? hoevaak vervangen jullie eigenlijk de flessen? spenen doe ik trouw ongeveer elke 6 weken maar flessen.... deze heeft ze al sinds ze 150 cc drinkt dus denk vanaf een maand of twee. dus das 4 maanden
ik vervang alleen de spenen om de 6 weken ...de flesjes niet (lijkt mij ook niet nodig om die te vervangen?)