Iemand op het forum heeft een babykamer in een beetje jungle thema geloof ik, met boven het ledikant eer groen blad als hemeltje... Weet iemand welke ik bedoel? EN is dit 'blad' nog te koop bij de Ikea (ze hebben wel een ander gekleurd blad bij de kinderafdeling).
Misschien kun je het vinden op hun internetsite? Dan kun je gelijk kijken bij welk filliaal ze het wel en niet hebben. www.ikea.nl
Volgens mij heeft ikea deze nog wel, ben nog niet zo lang geleden geweest en zag hem nog hangen. Overigens, heb net op de site gekeken, daar heb ik hem ook gevonden. Bij Ikea kinderland, kinderaccessoires en dan bij decoraties voor kinderen staat ie op pag. 2
Ik weet dat Mandytjuhh uit Nijmegen 2 van die bladen had en er maar 1 gebruikt. En volgens mij wil ze die andere idd verkopen. Ziet er wel heeeel gaaf uit hoor dat hemeltje!
Die hebben ze nog bij Ikea idd, ben er vorige week nog geweest. Ik twijfel nog of ik er 1 wil, maar ze zijn errug leuk!
eej hoi hoi... jaaaaaa dat was ik, ik heb er 2 maar was meer dan zat, was iets te voorbarig geweest met inslaan geloof ik hihihihi kijk maar ff in mijn album als dat hem is dan heb ik hier nog wel 1 liggen voor je. nou ik hoor het wel groetjes Mandy
Bedankt allemaal! Ik ga het even aan m'n man vragen, wat hij ervan vindt. Ik zal je een PM sturen Mandy!
Ik zie hem alleen maar in het groen Wel errrrug leuk zeg! t'Is dat we nu nog maar 2 slaapkamers hebben ...