Mijn dochtertje drinkt sinds ze ziek is geweest haar flessen niet meer leeg! "smorgens laat ze vaak meer als 100 cc staan , 'smiddags drinkt ze de fles meestal wel leeg en 's avonds laat ze ook meestal een halve fles staan. Ik snap er niks meer van. Haar schema is: 8.00 fles 180cc + 6 scheppen 10.00 Fruit 13.00 fles 180 + 6 15.00 50 cc water of thee + een liga 17.00 Groente 20.00 fles 180 + 6 Weet iemand wat ik kan doen zodat ze haar flessen weer gaat drinken, want ze heeft die voedingsstoffen nog wel nodig neem ik aan. liefs
Meestal is dit een fase en gaan ze vanzelf weer meer drinken... Ik denk dat je er weinig aan kunt doen om die flessen helemaal leeg te laten drinken. Merel heeft dat "probleem" namelijk regelmatig. Ze heeft dan gewoon niet zoveel honger. Het is heel frustrerend voor mama's denk ik (tenminste voor mij!) maar ik kan er niks aan doen, als ze geen trek meer heeft neemt ze echt niet meer. En dan zomaar ineens is er weer een dag dat ze alle flessen helemaal leeg drinkt.
Ok dan wachten we gewoon af. Misschien ga ik wel proberen om haar 'smorgens pap van de lepel te geven, want ze eet haar fruit en groente wel helemaal op. Bedankt voor je snelle reactie.
Nou, Ik heb in mijn berichtje gezet dat ze haar middagfles altijd wel leegdronk, maar de fles van net ook weer niet. Ze heeft alweer 140cc laten staan. Ik word nu wel een beetje onzeker omdat ik niet weet wat er aan de hand is. Ze heeft geen koorts, tandjes komen er ook niet aan voor zover ik kan voelen, ze is wel heel huilerig en is net in bed gelijk in slaap gevallen. Ze had net ook geen plasluier! dr zat maar een heel klein plasje in terwijl ze normaal rond deze tijd een dikke luier heeft. Is het nu niet tijd om de ha te bellen? Ook al heb ik niet het idee dat ze echt ziek is.