Quinny buzz van vorig jaar...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Claudia86, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Iemand hier ook ervaring mee...
    Wil de voetenzak er weer in doen, zoonlief erin en wat denk je...
    Hij KAN niet dicht!!:x:(:$
    Meneer is 14,5 maand oud, dat zou toch niet mogen??
    Oja hij is 82,5 CM lang...
    Of heb ik iets verkeerds gedaan??;)
    Vorig jaar paste hij er prima in maar vind het zo zielig om hem dubbel te vouwen en erin te doen!:(

2. Carolyn

Carolyn Actief lid

2 jun 2008
    317
    0
    0
    Voetenzak kan niet dicht of gordels zijn te kort? Ik heb ook een best lang kereltje (87cm) en toen hij ongeveer 80cm was kreeg ik de gordels met voetenzak niet dicht. Heb toen gratis gordelverlengers aangevraagd bij Quinny zelf en dat werkte heel goed (kun je via de site aanvragen). Inmiddels blijkt hij iets lang voor de voetenzak, maar het kan nog wel hoor. beentjes een klein beetje optrekken. Daarbij ga ik heel snel weer de lodger bunker gebruiken, die vind ik veel warmer, dus wacht nog even tot het kouder is. Succes met het puzzelen. Volgens mij moet je kindje met 82,5 cm nog best lang in de zak kunnen.

3. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    de gordels worden idd krap maar de voetenzak zelf kan gewoon niet dicht en hij vind het niet echt fijn zitten als die met zn benen dubbel moet zitten!
    kzat ookal aan een lodger bunker te denken maargoed quinny was ook niet echt goedkoop dus eigenlijk wil ik het daarmee doen!
    snapje ;)

4. Carolyn

Carolyn Actief lid

2 jun 2008
    317
    0
    0
    Ja snap ik, misschien moet je kijken of de gordelverlengers iets zijn (weet het wel zeker, zouden vind ik standaard in de doos moeten zitten). En dan ook als je de gordels vastmaakt ze in het bovenste lusje doen (er zitten 3 lengtes gaatjes in de zak, als je de bovenste neemt. Misschien helpt het, hoop het. Succes! :)

De quinny en bunker zijn idd duur, maar was weer eens hebberig :)

5. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    hmm.. 3 lengtes? misschien moet ik toch maar beter kijken, kheb nl maar 2 (verschillende lengtes)gaten gezien waar ze doorheen kunnen, boven houden we idd ruimte over!
    pff. kweet echt niet meer of die gordelverlengers erin zaten, tis alweer even geleden :$

6. Carolyn

Carolyn Actief lid

2 jun 2008
    317
    0
    0
    Misschien zijn het er inderdaad 2 hoor, want af en toe ben ik vaag en weet ik dingetjes niet meer (hormonen). Maar het moet in ieder geval op de bovenste. En die gordelverlengers kun je gratis via de quinny site aanvragen. Zijn er voor je het weet in je bus.

Deel Deze Pagina