ervaringen combisleeper baby 3 mnd

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Madeliefke, 29 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Even een vraagje over de combisleeper.

Ben al in het bezit van de schitterende Puckabag, maar die kun je pas gaan gebruiken vanaf 7 mnd geeft de fabrikant aan.

De combisleeper is al wel eerder te gebruiken. Wie heeft er ervaring met een jonge baby en een combisleeper.

Moet er ook wel even bij vermelden dat we een ukje hebben van 5kg en 60cm.

Bedankt voor het meedenken!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik heb ook een combisleeper, maar ben hem pas na 7 mnd gaan gebruiken. Dochter was toen ca 63 cm. Ik vond hem daarvoor nog te groot voor haar. De eerste maanden lag ze ook in een wiegje en bleef ze netjes liggen. Daarna sliep ze in een klein slaapzakje.

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Wij hebben hem vanaf zo'n 3 maanden al gebruikt. Was ook echt nodig vanwege de kou bij ons boven.
    Als je hem nog erg groot vind kan je hem met wat steekjes bij de armsgaten en hoofdgat wat kleiner maken. En eventueel de onderkant onder het matras doen.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn zoontje slaapt er in sinds hij 3 maanden is (woog toen 7,5 kilo en 66 cm lang). Hij ziet er nog een beetje uit als een soort rugbyspeler in de combisleeper, maar hij slaapt er lekker in. Bij de nek heb de combisleeper iets ingenomen, want daar vond ik hem wel wat ruim. Die steekjes haal in over een paar maanden wel weer los.

Deel Deze Pagina