hoi meiden, even checken bij jullie zit er over te denken toch een (2e hands) angelsound aan te schaffen. ben deze advertentie tegengekomen en is vlakbij mij. 25 euro mag ik m ophalen. wat denken jullie, slim of niet? bedankt vast! xxx >http://kind-baby.marktplaats.nl/overige-kinderen-en-baby/64209615-angel
haha ik krijg die link er gewoon niet op! computer held... hij staat dus op marktplaats onder kinderen & baby's . als je onder angelsound zoekt, staat ie er meteen bij (weert, limburg) sorry voor t gedoe!
Hey, Ik heb even naar de advertentie gekeken, en het ziet er nog wel goed uit. Als jij hem wilt kopen, zou ik het gewoon doen! Ik zelf zou denk ik zoiets niet snel via het internet kopen, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk
klik hier Oke mijn linkje doet het . maar lijkt het je nog handig ? Ik bedoel voel je je kindje dan al niet schoppen ? Of vind je het gewoon leuk.
Nou ik had ook een prenatal heart listener en ik vond het 3x niks! Ik kon het hartje nooit vinden en werd er erg onzeker van... ik heb daarna een nieuwe angelsound besteld en kon het hartje gelijk vinden. Ik was toen nog niet zo ver als jij en mischien dat deze het wel doet maar dit is mijn ervaring. als je deze link opent zie je die ik had http://images.amazon.com/images/P/B0000 ... ZZZZZ_.jpg
Ik wilde eerst ook zo'n ding aanschaffen, maar nu ik mijn kleine meid sinds een paar weken elke dag voel, ben ik elke dag keer op keer weer gerustgesteld dat alles goed is.... Zoals ik ik zie ben je maar iets korter zwanger dan ik, voel je je baby nog niet dan? Dan is dat toch al wel een bevestiging dat alles goed is? Tevens kun je trouwens vanaf een week of 26/27 ook met bijv. een closetrol luisteren... of tenminste je man/vriend! Succes!
hoi meiden mss is het idd een beetje dubbelop. had de advertentie vorige week al gezien, maar ik voel het kindje al een poosje, en het schopt ook met de dag harder. het was ook alleen voor de leuk, zeg maar. voel me totaal niet onzeker, dus daar was het niet voor. ik zal er nog eens over nadenken. bedankt!
als het in de buurt is kun je langs gaan en het eerst proberen, ik zou denk ik niet zomaar zo'n apparaat over de post laten bezorgen.