Hallo, Ik wilde aan jullie vragen wat voor vluchtkoffer of tas jullie hadden? Ik wil eigenlijk een leuke tas kopen ipv een gewone reistas of koffer, hebben jullie nog leuke merken voor mij waar ik kan kijken voor een leuke tas? groetjes
Uhhhh.... het boeit me werkelijk geen moer hoe die vluchtkoffer eruit ziet.. of ligt dat nou aan mij? Nou ja.. we hebben iig gewoon zo'n koffer, die je ook achter je aan kan laten rijden op wieltjes zeg maar. Zat een keer in een kerstpakket van mij, volgens mij.
dat begrijp ik caithlin maar wij hebben niet zo'n klein formaat koffertje en om er 1 aan te schaffen voor 1 keer doe ik niet.......een leuke tas daarintegen kan ik daarna ook nog gebruiken als eventueel handtas (die grote zijn nu toch de mode) ik had er 1 geziien van MEXX maar die is net wat te klein daarvoor.. oilily heeft wel een goed formaat tas maar dat is niet mijn smaak vandaar de vraag
Je kunt ook nog zo'n sporttas gebruiken. Als je snapt wat ik bedoel, zijn vaak ook wel goedkoop en makkelijk mee te nemen.
ik gebruik ook een sporttas en de luiertas voor de kleine Denk dat in zo'n schoudertas niet echt alles inpast. Zoals ochtendjas en toiletspulletjes en schone kleren enzo
als je normaal naar het ziekenhuis moet neem je toch ook gewoon een tas die je nog heb liggen? Je kan altijd nog een plastic tas inpakken!
Voor mij is het nog niet zover, maar ik heb ook een kleine trolly-koffer. Dus die zal het gaan worden voor mij. En ik heb nog een rugtas die ik kan gebruiken voor de spulletjes van de kleine. Ik ga in ieder geval niets nieuws aanschaffen hiervoor....
moet niet,maar is wel handig als je onverwacht naar het ziekenhuis moet hoef je daar niet meer aan te denken..........
dat was idd ook mijn vluchtkoffer, maar op het moment supreme had het ook een vuilniszak mogen zijn had me echt niet uitgemaakt......
Ik zou er als ik jouw was niets nieuws voor aanschaffen dat is onnodig. Gewoon een tas of trolly wat je thuis heb liggen is voldoende. succes
Ik ben helemaal weg van puma tassen. Op de online puma store ga ik vandaag even kijken. Mijn vriend gaat daar weer dingen bestellen ( cap en een sweater) en dan bestel ik ook een shirt en een tas mee denk ik. En inderdaad voor de baby de luiertas. Ik zocht eerst een klein sporttasje, maar die zijn er niet voor baby's. helaas
bjorn borg heeft ook van die grote tassen en ook in meerdere kleuren dus denk dat het zo een gaat worden.. Bosi ik ga toch even kijken op de puma site, je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt