Welke fles gebruiken jullie? Ik denk erover om flessen van Avent te kopen, maar hoor er zulke verschillende verhalen over (lekkende flessen, wel/niet vacuum) en ik heb eerlijk gezegd geen idee Zijn jullie tevreden over Avent of juist niet? :
Voor Amber heb ik de flessen van Avent gebruikt en daar ben ik echt heel erg tevreden over, dus voor beeb in aankomst heb ik weer een nieuwe set aangeschaft van Avent.
Elena heeft meteen flesvoeding gekregen en was TE gewoon aan de zachte ziekenhuis spenen.Ik heb ook avent flessen en toen ik thuiskwam wou ik die proberen. Het duurde min.45 min voor haar fles van 100 ml op was.Nu drinkt ze 130 ml op 10 min.met zachte,rubbere spenen.Aan de speen van Avent moest ze te hard zuigen. Ik ga binnenkort wel terug proberen met Avent flessen maar ik heb enorm veel andere flessen moeten kopen en proberen!(zit hier nu met 20 verschillende spenen en flessen ) Ik zou niet te veel flessen van 1 soort kopen en gewoon afwachten.Drinkt je kindje goed van Avent flessen kan je er gewoon nog gaan bijhalen
Hierzo overgestapt van Avent naar Difrax, dat gaat stukken beter! Avent is een brede speen, hapte mijn zoontje ook lucht, Difrax is een smallere speen en gaan de lipjes makkelijker omheen.
Ik heb mijn dochter nooit horen klagen over de fles Toen zij in het ziekenhuis lag (week oud) kreeg ze ook haar eigen fles (met bv) en dat ging ook goed. De verpleging heeft allerlei flesjes geprobeerd maar ze wilde gewoon niet drinken. Dus in andere woorden: tevreden
mijn mannetje krijgt de borst, maar als ik er niet ben krijgt die uit de avent fles, en geen probleem hoor. hij drinkt er perfect uit. en ik vind het fijne flessen en spenen, voor mij niets anders
Weet iemand hoe het zit met flesjes en 'opwarmers" hoe noem je die apparaten Niet alles past heb ik gehoord , iemand tips ?
Een flessenwarmer, bedoel je? Ik heb er 1 van avent en al m'n flesjes passen erin, maar ik heb hem maar zelden gebruikt, vind de magnetron makkelijker.
Hier ook heel tevreden over avent bij de eerste, bij de tweede gaan we ze weer gebruiken, maar volgens mij ligt het ook aan het kindje.
haha ja een flessenwarmen bedoelde ik, kon dr even niet opkomen... heb gehoord dat je borstvoeding niet in de magnetron mag opwarmen? is dat zo ? Passen alleen de flesjes van Avent in een Avent warmer? Kunnen andere flesje daar ook in , vb van de Hema ? Of een Hema warmer en Avent flesjes ?
hai, op mn vorige werk (couv afd) waren ze niet zo blij met de aventfles, zeker niet met slechte drinkers. De speen is wat korter waardoor de zuigrelfex wat minder geprikkels wordt, en het lijkt ook minder op de tepel daardoor. Maar goed, meestal gaat het gewoon goed hoor... Maar bij slechte drinkers deden we meteen een "standaard" speen gebruiken, dus ivm het zuigreflex en het vacuun houden van de speen (de speen van avent is ook vrij breed en dat is voor zo;n mondje soms moeilijk) Maar goed, ik zou er dus niet voor kiezen, maar de meningen lopen uiteen