Ik heb avent flessen en difrax flessen .. vind ze allebei prima... maar de difrax gebruik ik het liefst omdat je kindje daar idd het hele mondje om de speen kan doen.
Ik gebruikte met marki ook avent en was er heel tevreden over heb nu al een starterspakket klaar liggen
Teun heeft eerst bv gehad en met kerst zijn eerste fles bv en dat was in een avent fles geen probleem..dronk hem zo leeg.... Nu nog steeds en met zijn laatste fles zet ik de 3 standen speen erop ivm de nutrix Voor ons dus gewoon avent, ondanks dat de verloskundige er tegen was.....waarom weet ik nu nog niet
Wij hebben Nikki eerst bijvoeding gegeven mbv fingerfeeding maar omdat dit zoveel tijd kost en ik een tijdje alles moest kolven omdat aan de borst drinken te zwaar voor onze hummel was adviseerde de VK juist de avent-spenen om tepel-speen verwarring te voorkomen Zo zie je maar hoe verschillend de adviezen zijn... In ieder geval nog steeds tevreden met de Aventspeen
ook hier erg tevreden, ze staan weer klaar voor de derde. Wel nieuwe gekocht, en ook de kolfapparaat, ik heb altijd een handkolf gebruikt van Avent, erg tevreden hierover, maar nu heb ik de electrische
Ik heb ook op n kdv gewerkt maar hier had iedere beeb zn eigen fles mee hoor! Is dit tegenwoordig niet meer zo dan?
Avent flessen zijn iets breder als normaal. Dus het kan best dat in de hema warmer niet de aventflessen passen.
Ik ben begonnen met avent, maar gebruik nu de difrax, ivm de speen. Die eerste avent paste bij mij in ieder geval in de flessenwarmer van de hema. En een hema fles in de avent warmer zal ook wel passen.
ik gebruik ook avent flessen in allen tevredenheid! Ik heb de flessenwarmer van prenatal eigen merk en daar past de fles goed in alleen de bewaarbakjes vanavent niet. Over het lekken, dat had ik ook en toen ontdekte ik dat je de dop er precies recht op moet zetten als je gaat schudden