wie weet iets waar je je de oude voeding die je niet meer mag gebruiken van de kinderarts maar het nog lang houd baar is kan laten . ik heb het al overal aangeboden maar niemand wil het overnemen .en zoveel vraag ik nu ook weer niet voor (normaal 4,5 euro en extra care 3 euro.) het zit nog dicht maar de bon heb ik niet meer . het gaat totaal om 1.5 pak normaal 1 (kruitvat) en 0,5 extra care (kruitvat) wie o wie weet waar ik dit kan laten voor ik het dalijk weg kan gooien
Ik zou een briefje doen bij de supermarkt oid met Gratis af te halen. Anders moet je het idd weggooien straks. En ik denk dat op zo'n briefje alleen mensen reageren die het zelf niet breed hebben, dus dan hebben ze er echt wat aan. X
maar ik heb het zelf ook niet breed dus echt gratis zou ik heb niet weggeven .voor 1 pak betaalde ik 6 tot 9 euro euro en ik vraag voor 1,5 pak 4,50 dat lijkt me toch wel reeel
Ik heb mijn volle pak Friso Comfort ook gratis weggegeven, maar ik kan het wel makkelijk missen. Vervelend voor je dat je er niet vanaf komt!
kan je dat dichte pak niet gewoon terug brengen? zonder bon doen ze hier niet zo moeilijk over. Kan je gewoon de voeding van nemen die je nu gebruikt. Ik heb ook ooit eens nutrilon gewoon omgeruild voor nutrilonHA zonder bon, ging prima (weet alleen niet meer of dit kruidvat of etos was )
belachelijk dat ze dat niet doen. ik heb toen eens gezegd dat mijn man de verkeerde had gekocht en dat ik em graag wilde ruilen. had ik ook geen bon. Maar ja kruidvatvoeding koop je alleen bij kruidvat, dus ze geloofde me wel gelukkig.
Ik zou gewoon naar meerdere winkels gaan en het proberen te ruilen. Ik wilde laatst ook een friso omruilen voor kruidvat en dat luktebij de ene kruidvat niet en bij de andere wel. Gewoon proberen.
ik heb zelf bij kruidvat gewerkt en daar was de regel dat de klant het zonder bon mocht omruilen voor iets anders. geld terug mocht niet. maar dat lijkt me niet echt een probleem in dit geval. ander idd naar een ander filiaal gaan. liefs doris
Ik snap alleen niet zo goed dat je het over 1,5 en o,5 pak hebt terwijl ze nog dicht zitten.. En als het nog dicht is, is het toch redelijk lang houdbaar? Ik weet niet of Iris naar het kdv gaat, misschien willen ze het daar wel van je overnemen? Of een briefje bij het CB ophangen? Hopelijk lukt het je snel om het te verkopen.
ik moest van het cb normalen voeding gaan mengen met extra care maar hier moest ik van de kinderarts mee stoppen omdat het niet hielp en nu zit ik met die voeding (2 kleine pakjes in 1 groot pak ) en iris gaat niet naar het kdv
Rilana, probeer het nog eens bij een andere Kruidvat. en anders een mail aan ons hoofdkantoor? Als je deze uitleg erbij geeft doen ze vast niet moeilijk
Oohw ik ging van de week naar kruidvat en mocht idd het pak niet ruilen. Ben na een andere kruidvat gegaan en daar dedez ze niet moeilijk.