hallo, hebben hier mensen ervaring met hele onrustige drinkers. Mn zoontje is 11 week en de fles geven is onderhand niet leuk meer hij krijgt 5x 180 met johannesbroodpitmeel er bij tegen het spugen. we gebruiken na lang zoeken naar de goede fles dr brown flessen en dit ging steeds prima. Sinds een week drinkt hij zo onrustig. steeds heen en weer schudden met zn handen zo aan de fles of aan mn handen roppen dat hij de fles weer kwijt is en begint te huilen, steeds zn aandachf ergens anders bij of ik nou in de woonkamer voed of in de rustige slaapkamer in t licht of donker maakt niet uit. hebben vanavond grotere spenen geprobeert om te kijken of hij de voeding er misschien te moeilijk uit kreeg maar dan knoeit ie enorm en heeft binnen 5 minuten de fles leeg dus dat werkt ook niet. inbakeren tijdens het voeden word ie zo boos van dat ie de fles gewoon vergeet... ik ben even ten einde raad heeft iemand ideeen of tips. kijk er zolangzamerhand tegen op als het weer tijd is om te voeden...dat kan niet de bedoeling zijn lijkt mme....
Ik herken het maar heb helaas niet echt tips. Ik zag ook steeds meer op tegen de voedingen, was altijd blij als er visite was want die wilden altijd wel een fles geven. Op het laatst voedde ik haar op het aankleedkussen met mijn arm over haar borst om haar armen tegen te houden, dan gaf ze zich na een brulpartij uiteindelijk gewonnen en dronk dan in 1 ruk de hele fles leeg, dat dan weer wel. Maar dat is niet echt een aanbeveling natuurlijk.... Uiteindelijk ging het iets beter toen we nav andere klachten overstapten op dieetvoeding, maar echt lekker drinken heeft ze nooit gedaan.
het gaat in eens weer een stuk beter zo plots als hij zo onrustig was zo plots is hij nou weer rustig. het enige wat we merken oa dat we hem beter niet kunnen voeden als er mensen bij zijn dan word hij weer onrustig maar zolang het in een prikkelveije omgeving is gaat het goed
Herkenbaar!! Ons zoontje kon ik beter niet voeden waar anderen bij zaten of dat een 'vreemde' hem de fles gaf. Opa en oma kon toen helaas nog niet. Een grotere speen was veel te groot. Ik heb toen het gaatje van zijn eigen speen iets groter gemaakt met een naald. Zo kreeg hij er iets meer uit maar ging niet te snel. Een onrustige drinker is hij nog steeds. Werkelijk alles beweegt! Onder het voeden moet hij gewoon een arm of een been bewegen. Tenzij hij heeeeel moe is dan ligt hij stil. Nu weigert hij vaak een fles en als ik hem de fles geef op het aankleedkussen dan drinkt hij hem zelf wel leeg. Eigen willetje zit wel goed, dacht ik zo 😂
Te vroeg gejuigd, het gaat steeds slechter weer krijsen tijdens de fles en ik heb het idee dat hij pijn heeft. hij heeft wel altijd al wat last van reflux maar ik heb het idee dat het steeds erger word. hij neemt een paar slokken vervolgens hoor je het gewoon omhoog komen maar dan slikt hij het naar mijn idee weer door , hij drinkt zn flessen ook niet meer goed leeg zoals hij eerst deed. Hij is al een paar keer bij de kinderarts geweest ivm spugen en verstoppingen en omdat alles goed leek te gaan hoefden we niet weer te komen. als we vragen hadden konden we wel bellen dus ik ga morgen maar bellen. Arme kereltje heeft zoveel last..
Hier ook een onrustige drinker... Misschien kun je hem op z'n zij houden met voeden? Is i.v.m. reflux sowieso goed om te doen... En in plaats van een grotere, misschien kleinere speen zodat hij mee moeite moet doen/ meer moet focussen op z'n flesje... En hoelang heb je geprobeerd in te bakeren? Ons zoontje accepteerde het de eerste dagen ook niet, toch doorgezet en nu een stuk minder onrustig.