Hebben jullie dat nou ook? Ik gebruik vanaf het begin flessen van Avent en volgens de kraamverzorgster mochten ze gewoon in de vaatwasser (kook ze ook regelmatig uit). Maar de flessen zijn inmiddels verkleurd (oranje-achtig) en dat ziet er zo vies uit! Is er een manier om dit nog normaal te krijgen?
oranje komt waarschijnlijk door iets met saus wat ook de vaatwasser zat, wij hebben het als we macaroni eten. je kan eens proberen uitkoken met (keuken)azijn
gewoon uitkoken met azijn, en dan nog even goed na soppen natuurlijk zodat de azijn smaak/geur weg is. Het is het proberen wel wwaard,
Bij ons wilde ze t ook in de vaatwasser doen maar om deze reden heb k poot stijf gehouden en moest ze van mij gaat uitkoken met de magnetron... Vond t zonde van me flessen
Ik heb ze in het begin ook niet in de vaatwasser gedaan. Pas vanaf 4-5 maand, toen hij ook hapjes kreeg van een gewone lepel.. Die kleur verdwijnt wel weer na een paar keer uitkoken. Of met wat azijn inderdaad.
Ook hier hetzelfde probleem. En nee je krijgt ze niet meer schoon Ik zet ze ook niet meer in de vaatwasser. Gewoon op het handje en om de dag in de sterellisator. Mijn flessen krijg ik niet meer schoon maar om erger te voorkomen geen vaatwasser meer
hier nog zo'n oranje achtige fles.... We hadden een keer spaghetti gegeten en hij is precies dat rondje mee gegaan in de vaatwasser... oeps .... Krijg het er ook niet meer uit. Echt balen, vind die flessen al duur genoeg. Ik zet de fles nog wel in de vaatwasser maar niet als ik iets gegeten heb als spaghetii xx
Is eigelijk wel met alles van plastic/melamine... Hier ook al enkele bakjes en bordjes die verkleurd zijn door tomatensaus of iets dergelijks. En idd, je krijgt het er niet meer uit, ook niet met azijn ofzo.
Wij hadden dit ook met die flessen. Ik heb eens iets gelezen over rijst? Dat je dat erin moet doen met heet water ofzo?
Bij mij hebben er 2 flessen en opvangbakjes voor de kolf een keer in de vaatwasser gestaan en je ziet precies welke dat zijn. Zijn inmiddels tig keer uitgekookt (dagelijks) en nog zien ze er gelig uit. Doe de dus ook alleen nog maar in de magnetronsterilisator na het afwassen met de hand.
Bij mij zijn de flessen ook vies geworden door de vaatwasser krijg ze helaas ook niet meer schoon. Er zat trouwens niks rood/oranje in de vaatwasser dus weet niet waardoor t komt..
Ik baal er ook van, ziet er zo vies uit! Maar zoals ik het lees is er weinig aan te doen. Ik doe ze ook niet meer in de vaatwasser als we iets roods gegeten hebben. Heb een aparte fles voor als we weggaan, die doe ik niet in de vaatwasser.
Die van mij zijn inderdaad ook gelig geworden van de vaatwasser. Ik vond het eerlijk gezegd niet zo'n groot probleem.
Nee hier precies hetzelfde. Ook oranje geworden. Maar boeiend...de kleur doet geen afbreuk aan de werking
Hier ook weleens een verkleurde fles. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit, schoon is schoon. Maar meestal was ik idd de flessen met de hand af als er tomatensaus in de vaatwasser komt.