Hallo mama's Graag advies/tips Mijn zoontje van bijna 7 maanden wil sinds een week plotseling weer nachtvoeding! Hij word wakker en krijst net zo lang totdat hij een flesje krijgt We geven hem dan 120cc met 4 schepjes Overdag krijgt hij het volgende: 07:00 papfles (180cc / 6 schepjes met granen) 10:00 fruit 11:30 fles (180cc / 6 schepjes) 15:30 fles (180cc / 6 schepjes) 17:30 groente 19:30 papfles (180 cc / 6 schepjes met granen) 03:00 120cc / 4 schepjes Wie kan adviseren of we een ander schema moeten aanhouden ofzo?
Hoi! Onze dochter heeft ook soms van die buien helaas Ik zou hier dus voorlopig gewoon aan toegeven, gaat vanzelf weer over. Soms maken ze een groeispurtje en hebben ze wat meer trek ofzo
Ik zou niets aan je schema veranderen qua tijden. Wellicht wat vaker proberen bijvoeding aan te bieden? Misschien wordt je kindje wakker omdat hij meer voeding nodig heeft overdag. Mijn zoontje slaapt trouwens bijna nooit door (enkele nachten sinds hij is geboren), maar het maakt wel verschil voor ons natuurlijk of hij 1 keer komt of 4 keer. Wij hebben de meeste kans op een enigszins rustige nacht als hij overdag genoeg heeft gegeten. Je zou tussen de middag een boterham aan kunnen bieden (bijvoorbeeld met roomboter en/of appelstroop) of later een rijstwafel of nog wat fruit.
Ik gaf met 7 maand per dag 4× 180+6, 2 keer een halve boterham met boter en smorgens fruit en savonds groente. Maar vanaf 6 maanden slaapt ze ook niet meer door. (ook veel ziek geweest ) en als ik snachts een fles aanbied is het meestal 100 water met 1 schepje poeder. Dan slaapt ze meestal wel zo weer verder. Blijft lastig hè!! Voor mijn gevoel ben ik ook constant zoekende