Hoi Ilja, Maar weer eens een vraagje over Lune. Ze is vorige week dinsdag ziek geweest, flink overgeven en heeft toen een paar dagen heel weinig gedronken. Ze knapte rond het weekend weer aardig op en drinken ging beter. Normaal drinkt ze 4x 180+6 waarvan 1 fles slecht. Nu heeft ze al een paar dagen dat ze maar 3 flessen wil, ik bied steeds wel aan maar ze weigert gewoon. In de flessen maak ik nu wat meer want anders ben ik bang dat ze te weinig krijgt. Ik maak dan 210+7. Al met al drinkt ze op een dag dus ongeveer net zo veel als normaal maar dan 3 flessen. Verder heeft ze erge dunne poep (gisteren was het net water!) en slaapt ze overdag heel veel. 's Avonds is ze juist onrustig en huilerig. Ik vermoed dus of tandjes of dat ze misschien nog niet helemaal lekker is. Kunnen kleintjes waterige poep van tandjes krijgen? En hoe erg is het dat ze 3 grote flessen drinkt ipv 4? Ik wou beginnen met bijvoeding maar toen werd ze ziek, nou ga ik dinsdag naar een dietist voor bijvoeding omdat ze koemelkallergie heeft, als ze nou nog hapjes kreeg leek het me geen probleem, maar nu? Wat denk jij? Nog even aankijken of niet? Groetjes Maja
Ze drinkt wel de hoeveelheden dus ik zou me nog niet echt ongerust maken. Drie flessen is prima hoor. Meestal gaat de ontlasting bij tandjes ontzettend stinken (zurig). Ik kan je zo niet vertellen of daardoor de ontlasting ook dunner word. Misschien nog een nasleep van het niet fit zijn. Ilja
Poeh, en of het zurig stinkt! (vriendlief kokhalzend boven een luier, best een grappig gezicht 8) ) Maar bedankt voor je antwoord, ik zal me niet direct zogen maken. Ze drinkt idd wel, maar vanochtend om half 7 de eerste, tussendoor eruit geweest, poging tot fles, wil niet en nu slaapt ze nog steeds.. Ik kijk het nog even aan tot na het weekend.