Hoi Meiden, Was zo geschrokken... Was gister gevallen me de brommer. Gelukkig niet toen ik met volle vaart ging maar toen ik hem aan wou rennen. Windvlaag brommer reed verder, ik lag op de grond. Wat ben ik blij met mijn helm zeg, werkt echt. Gelukkig viel ik op mijn zijkant. Maar was zo geschrokken, kon niet stoppen met huilen. 2 vrouwen die net langs kwamen met de auto hebben me geholpen. Wouden me drinken aanbieden of even de winkel aan de overkant inlopen om te zitten. Maar ik kon alleen maar huilen dat ik naar huis wou.... Brommer had benzine gelekt... Zei toen: als ie het nog doet wil ik gewoon naar huis. Hij deed het gelukkig nog. Hele weg naar huis gehuild en mijn man was onderweg naar huis. Thuis meteen op bed gaan liggen kijken of alles ok was met de baby. de beweegde gelukkig nog. Maar kon nog niet stoppen met huilen. Ben onder de douche gegaan, toen ging het weer een beetje. Totdat ik het verhaal aan mijn man vertelde toen ie thuis kwam. Ik ga dus de komende maanden niet met de brommer. Word bus en heeeeel misschien n auto (kijken of we het geld bij elkaar kunnen sprokelen) Liefs Jodi
ogh meisje toch dat is idd wel even schrikken , en verstandig dat je je brommertje even laat staan nu zeker met dit weer hopelijk kom je snel over de schrik heen sterkte
Tjemig... kan me helemaal voorstellen dat je zo overstuur was! Gelukkig dat het goed is afgelopen maar als ik jou was zou ik ook maar niet meer op de brommer stappen. Dan maar afhankelijk van het OV maar dat is wel veiliger. En wie weet een autootje... ik hoop het voor je. Rustig aan doen hoor! liefs, Moonie
Ik ben blij om te lezen dat alles toch nog goed is met jou en de baby. Het zal best dat je zo geschrokken ben, en groot gelijk dat je dat ding even niet meer aanraakt. Groetjes Jolie
@Jodi, Ik kan me heel goed voorstellen dat je erg geschrokken bent. Gaat het nu weer? Ik was eergisteren op de mountainbike naar Rotterdam centrum gegaan. Dat is 10 km heen en 10 km terug. Nu is dat voor mij normaal niks bijzonders. Ik had wat kleding gekocht. 's Avonds heb ik nu echter een klein buikje en mijn hubbie vond 1 trui al wat te kort. Dus ben ik gisteren weer naar de stad gefietst. Harde wind, maar niks aan de hand. Stond ik in de rij bij MediaMarkt en werd ik ineens dizzy... denk dat het te warm was binnen...bah, ben gauw gaan zitten en na een tijdje ging het wel weer, ben toen heel rustig terug naar huis gefietst en heb daarna lekker op de bank gehangen. Ik ga dus ook niet meer zo'n stuk fietsen. Gelukkig gaan we vanmiddag onze 2e auto ophalen. Hoop voor jou dat je ook snel een autootje vindt
He meis, Kan mij heel goed voorstellen dat je enorm bent geschrokken, ik ben van de week van achteren aangereden in mijn auto...en kon ook alleen maar huilen...Ik weet precies wat je voelt, alleen jij was in dit geval toch wat kwetsbaar omdat je natuurlijk niet in een wagen zat. Een gerustelling wat ik had en wat de VK ook zei...dat de kleine wel tegen een stootje kan. Maak je niet te druk en als je toch zorgen gaat maken...kun je natuurlijk altijd je VK bellen. Knuf Najet
Jeetje Jodi, ik kan me je schrik voorstellen! Tot een week of 3 geleden reed ik ook weleens op een brommertje voor mijn werk. Maar na de laatste keer besloot ik dat het genoeg was. Ik laat me halen en brengen, en fiets ook niet echt meer. (alleen kleine stukjes) Ik schaam me ook niet meer om aan anderen te vragen of ze me even kunnen oppikken ofzo.
Jeetje meid, geloof goed dat je geschrokken bent. Is ook niet niks he! En zeker niet als je zo'n kleintje inje buik hebt zitten! Veel sterkte meid! En hopelijk komt het goed voor een autootje voor je! het is je gegunt! xxx Joyce
poeh dat is zeker schrikken. Je hebt groot gelijk dat je naar een auto ga kijken, zeker nu het winter wordt. Sterkte