flessenkoker

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door kaboutertje, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Wie weet waar je een leuke flessenkoker kan kopen?

Of weet iemand een andere oplossing om een fles warm te houden?

2. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Babyvoeding hoor je niet warm mee te nemen. Dit is niet goed.

Als je kunstvoeding geeft dan kan je eventueel een thermosflesje met warm water meenemen en de poeder in de fles. Geef je afgekolfde melk dan moet je die koud, met koelelementjes, meenemen en dan verwarmen (eventueel ook met warm water uit een thermosflesje in een bakje).

3. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Het kan wel hoor. Je hebt warmhoudhoesjes van Difrax. Gewoon bij de drogist te koop.
    Blijft een flesje ongeveer 2 uur warm in, als je het met kokend water aanmaakt en dan er meteen in doet.
    Alternatief werd hierboven ook genoemd. Thermoskan met kokend water, leeg flesje en doosje met vakjes afgepast melkpoeder.

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Ik neem altijd afgekolfde warme melk mee, dan hoef ik op dat moment de melk niet warm te maken. Je weet nooit of daar gelegenheid toe is.

Dus vandaar mijn vraag of er kokers los te koop zijn.

Die van difrax vind ik niet mooi.

5. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Ik begrijp je niet helemaal, sorry ;) .

Je zegt dat je altijd afgekolfde warme melk meeneemt. Bedoel je dan thuis opgewarmd en dan mee? Zo ja, dan is de melk nog maar een uurtje houdbaar.

Of bedoel je vers van de borst? Dat is lichaamstemperatuur. Als je dat zo in een thermosflesje meeneemt o.i.d., dan is het ook maar een uurtje goed.

Als het zo uit de borst komt en je doet thuis er niets mee (dus niet in koelkast of verwarmen), dan blijft het een paar uur goed.

Daarom kan je het beste gekoelde melk meenemen met elementjes en het ter plekke verwarmen, eventueel met water uit een thermosflesje.

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Opgewarmde melk. In mijn oude flessenkoker bleef dat echt wel een poosje warm. ( in de auto warmt het nl een beetje lastig op ;) )

Het gaat mij erom dat ik een nieuwe flessenkoker nodig heb en waar die te koop zijn.

7. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    hoi, ik nam de afgekolfde melk altijd koud mee en dan verwarmen met een plastic mok en kokend water uit een thermosfles. Doen ze zo ook in het vliegtuig. Een flessenkoker ik zou het echt niet weten waar je deze kunt krijgen

8. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    kijk maar eens in mijn fotoalbum.....bedoel je zo iets?

voor de prijs van 5,00 euro mag je hem hebben.....

ik woon in de omgeving van utrecht...

dusse...als je nog interesse heb dan hoor ik het wel...

groetjes
    Yvonne.

9. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    nee ik denk dat ze die termowarmte kokers bedoelt

je hebt ze van difrax voor 7 euro geloof ik mintgroene met sterretjes en roze zagen er wel leuk uit

10. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    je kan het ook warm houden
    met folie
    die om de fles doen blijft aardig warm
    een noodoploosing

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Dank jullie meiden.

Ik bedoel idd die van de foto. Alleen ik vind die van Difrax niet leuk :oops:

Folie vind ik minder warm blijven dan zo'n koker, dus dat valt ook af. ik weet het ik ben een zeurtje :)

12. Carolyn

Carolyn Actief lid

2 jun 2008
    317
    0
    0
    Hi kaboutertje,

Ik had hetzelfde probleem. We gaan zaterdag op vakantie en ik wil gewoon de afgekolfde melk kunnen geven als we een autostop maken.
    Heb bij prenatal avent isoleertasjes gezien voor 17,99 (check deze link: http://www.prenatal.nl/shop/product.aspx?category=Smikkelenensmullen&subcategory=Avent&productid=33380
    Ze hebben alleen nog zwart. Ook hebben ze een flessenwarmer van prince lionheart http://link.marktplaats.nl/177045106. Die was dacht ik rond de 20 euro bij Prenatal.

Uiteindelijk heb ik toch maar deze flessenwarmer gekocht http://www.prenatal.nl/shop/product.aspx?category=Opruiming&subcategory=&productid=34631 die kan ik thuis ook gebruiken en ik kan er ook de bredere flessen in opwarmen, dus ook in de auto. De afgekolfde melk bewaar ik gewoon in zo een isoleertasje (ja die van difrax bv) en die warm ik dus in de auto gewoon op.

Heb voor de zekerheid ook een thermosfles met water mee en wat melkpoeder, je weet maar nooit, melk nl de laatste tijd dat ik in de avond minder melk heb. :(

Hoop dat je hier wat aan hebt :)

13. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nou bij gebrek aan beter dus de Difrax gekocht. Past ifrax fles er niet eens in?

iemand die DE oplossing weet? ( heb hem nu genaaid, maar ja dat houdt natuurlijk ook niet lang)

Deel Deze Pagina