hoi, we zijn op zoek naar een duowagen, waar een baby en een wat ouder kindje in kunnen. niet te duur, wel functioneel, in omgeving purmerend/hoorn... is er iemand die zoiets heeft staan? groetjes mij
Je zou eens moeten kijken op Ebay onder Bambino duo. We heben de onze daar gloednieuw gekocht voor een prikkie. Wij hebben maar 70 euro betaald, incl. verzendkosten en een regenhoes. En hij rijdt ook nog eens hardstikke lekker en levertijd is maar hooguit een week. Niet gelijk gaan bieden maar wachten tot de laatste minuut, dan hoog boven het geboden bedrag bieden. Bv. geboden bedrag staat op 40 euro, dan bied jij bv 55. Bied er iemand in die minuut als een na hoogste bedrag bv 45 dan heb jij gewonnen want jij hebt hoger geboden en krijg je het voor 46 euro excl. verzendkosten. En het is vaak goedkoper dan een 2e hands. Zo zijn we ook aan de autostoeltjes gekomen.
wij ook, heel goedkoop een duokinderwagen voor 100 euro, 120 met verzenden. Helaas pastte hij niet door de deur hier, heb m toen verkocht met 50 euro winst!
http://cgi.ebay.nl/Turkoois-duo-kinderw ... dZViewItem hij staat nu op 8 euro en rond de 20 euro verzenden...
Er staan heel regelmatig duo kinderwagens op, beetje in de gaten houden en pas op laatste moment pas bieden Ons kinderstoeltje voor in de auto hebben we hier ook heel goedkoop vandaan en ben er erg tevreden over
hi grappig, deze heb ik een week eerder gewonnen, gekocht op ebay. 81 euro ben ik kwijt. dus inderdaad ebay