Altijd naar tevredenheid Kv luiers gebruikt. Met de pampers lekte hij nogal eens door (op het kdv gebruiken ze die) Nu heb ik pas zo'n megapak gekocht. En nu heb ik zeer regelmatig als ik Lars verschoon dat er allemaal van die kristalletjes op/rond/langs zijn liesjes, plassertje enz enz zitten. De luier is niet stuk dus daar kan het niet aan liggen. Maar het is zo'n troep om er af te poetsen! Wie heeft daar ook last van? Zal ik KV inlichten? Ben zo namelijk erg lang bezig met verschonen eer ik die kristalletjes weg heb gepoetst
Had mijn zoon ook last van met de maat 3 kv-luiers. Zijn nu net over naar de maat 4, zal eens in de gaten houden of deze het ook hebben.
Wat vreemd! Zou denk ik toch even contact opnemen met KV. Ik gebruik ook KV luiers maar heb dit nog nooit gehad. Misschien een verkeerde productie ofzo?
ja, ook wel eens gehad. maar weet niet of dat speciaal met die maat was.... is idd irritant, wat ik wel deed was even snel met de billen in de wasbak en wegwassen. gaat stuk sneller.
Normaal koop ik altijd een paar gewone pakken. Maar nu eens zo'n mega pak. Voorheen nooit last van gehad maar nu dus met deze. Gelukkig is ie bijna op. En koop de volgende keer maar eens een gewoon pak. Kijken hoe dat gaat. Ik zal eens kijken waarmee ik met deze klacht terrecht kan. Bij ons in het bejaardenhuis zijn er soms mensen die dus hun inco kapot scheuren en dan heb je diezelfde troep. Vooral als het droog is voelt het schuurderig aan.
Ik heb het zelf nog niet gehad, zit nu bij 4+ en heb het nog steeds niet ondervonden maar zoals ik het hier lees 'gelukkig maar'. Ik koop btw altijd die grote verpakkingen, grootste die ze hebben.
Ik heb nu ook KV luiers maat 3, en zie inderdaad ook van die kristalletjes soms, maar eigenlijk alleen als haar luier erg vol is.
Ja, wij hebben het zowiezo elke ochtend. Maar dan zit de luier ook van 21 tot 7 uur. Maar ook andere tijdstippen van de dag Maar het moet niet kunnen eigenlijk. Het is de vulling van de luier. Het vangt het vocht op en dan worden het kristalletjes zeg maar. Zou wat zijn als we zo elke ochtend bijna alle bewoners in het bejaardenhuis aan zouden treffen