Ik heb vandaag een Kraampakket ontvangen van de CZ.... Er zatten allemaal spullen in voor verzorging voor de bevalling voor je eigen , maar niet echt spullen voor een baby. ja een knuffel.... Komt er dan nog een ander pakket of hoe werkt dat?
Wat voor spullen bedoel je dan? Daar zit gewoon alles in wat nodig is tijdens de bevalling voor de baby. Navelklem, alcohol, evt. desinfecterende zeep. Ik heb er nog nooit van gehoord dat je een speciaal babykraampakket hebt, zou ook niet weten wat daarin moet zitten.
Waarschijnlijk bedoel je die van Prenatal oid. Hier zitten 'leuke' dingetjes in voor je kleintje. T pakket van je zorgverzekeraar is voor de bevalling zeg maar..
Ik heb wel eens gehoord dat bij sommige verzekeringen er een kleinigheidje voor de toekomstige baby bij zat. Rammelaar of een knuffeltje of zoiets.
Ligt er ook aan hoe uitgebreid je verzekerd bent volgens mij... ik heel uitgebreid en kreeg dan ook een pakket de luxe met een bewaarbox, badcape en verzorgingsbasisuitzet (shampoo ed.), bij de eerste kreeg ik alleen een rugzak
klopt idd dat kraampakket van cz zit n leuke knuffel zebra bij,maar t is echt ook voor de bevalling idd,of erna,ik heb hem 1,5wk geleden ook ontvangen! groetjes krulliewullie
ik kreeg een bewaaarbox, luiertas, badcape en een knuffeltje erbij (trias aanvullend). Ik was wel verrast. Vooral de luiertas kan ik goed gebruiken.
Kraampakket van je zorgverzekeraar is idd alleen voor de bevalling. Sommigen krijgen een extra cadeau, maar dat hoeft dus niet!
Zoals iedereen al zegt het is echt voor de bevalling, ik had er vorige keer ook een knuffel in en babyolie en haarlotion verder alleen voor de bevalling.
ik heb van SIZ (vgz) een kraampakket gekregen met de 'normale' dingen en een nijntje luiertas, dat was ongeveer met 30 weken zwangerschap
ik heb mijn kram pakket ook net binnen er zit vanalles in voor de bevalling en een badcape en een tut (om vast te houden tijdens het duimen) en dit alles zat in een handige bewaar box. ben er echt heel blij mee. groetjes susanne
Het ligt er ook aan waar je verzekerd bent, bij elke verzekeringsmaatschappij is het verschillend wat er extra bij zit naast de bevallingsbenodigdheden.
Ik had het kraampakket verpakt in een fijne grote plastic opbergdoos en een luiertas erbij. Verder niks speciaal voor de baby hoor. Ik ben verzekerd (uitgebreid aanvullend) via VGZ.