Ervaringen minimonkey minichair?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Liene, 4 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liene

Liene Actief lid

23 feb 2011
    231
    0
    0
    NULL
    Aan het Tjeukermeer
    We gaan nog wel eens ergens eten waar ze geen kinderstoel hebben, vrienden/familie maar ook restaurants. Nu zijn we opzoek naar 'iets' waardoor we een normale stoel in een kinderstoel kunnen veranderen zodat mn zoontje niet in de kinderwagen hoeft te blijven zitten én we deze ook niet altijd hoeven mee te nemen.

Heeft iemand ervaringen met de minimonkey minichair? Kent iemand een andere vergelijkbare oplossing of heeft iemand een patroon zodat ik zelf iets vergelijkbaars kan maken?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
  3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Hmm dat kan pas als ze echt goed kunnen zitten want er zit weinig ondersteuning in. Wij hebben de Ikea Antilop kinderstoel voor als we naar vrienden gaan en ben nog nooit in een restaurant geweest zonder kinderstoel ;) (en wij gaan niet alleen pannenkoeken eten).

4. Liene

Liene Actief lid

23 feb 2011
    231
    0
    0
    NULL
    Aan het Tjeukermeer
    Mn zoontje is inmiddels bijna 1,5 jaar oud en kan goed zitten. Wat ie wel heeft is dat ie overal uit klimt. Het meer en deel van de kinderstoelen zijn of veel te groot of hebben geen tuigje. We hebben al een aantal keer gehad dat ze geen kinderstoel hadden of dat de ene die ze wel hebben al in gebruik is.

5. loesje26

loesje26 Bekend lid

5 feb 2009
    722
    0
    16
    rayon manager farmacie
    Oosterhout
    Ik heb een minimonkey! En ik kan niet zonder. Mijn dochter kan al sinds 6 maanden zitten en ik gebruik hem overal waar geen kinderstoel voorhanden is! Geeft verder geen steun maar als je je kindje goed vast zet tegen de rugleuning zit ie prima!
    Ik vind het ideaal voor onderweg en ook als een kinderstoel te groot is voor mijn smalle meisje!

Deel Deze Pagina