Ik merk dat het best lastig in om boodschappen te halen met de kinderwagen. Dus dacht ik laatst bij de hema, laat ik zo'n netje meenemen die je aan je de duwstang van de wagen vast kan maken. Inderdaad, het is harstikke handig, maar ik vind hem alleen niet zo groot. Waar hebben jullie hem vandaan en is die wel groot genoeg?
Ik heb er geen, maar heb ze zien hangen bij Prenatal en Hema. Volgens mij zijn die van soort elastiek, dus kun je er aardig wat inproppen
ik heb het netje bij de prenatal gekocht vind hem groot zat gooi nu de lichte dingen in het netje en de zwaardere dingen gaan onderin grote boodschappen doen we toch vaak op zaterdag voor de hele week met de auto
Heb nu het netje van de prenatal en die is inderdaad een heel stuk groter dan die van de hema. Had ik eerder moeten weten, misschien een tip dus voor anderen. Koop die van prenatal!
mijn ervaring is dat de klemmetjes nogal snel kapot gaan...dit heb ik opgelost door tierips te gebruiken....je weet wel die plastic sliertjes met ribbeltjes erop en aantrekken vast is vast....