Hallo! Omdat wij ons kaartje zelf maken was ik op zoek naar een goede drukker. Ben er in Woudenberg een tegen gekomen en wilde dit graag met jullie delen! http://www.escape-dtp.nl/ Ze zijn niet duur en drukken wat je wil en hebben ook nog boeken met kaartjes liggen. Ze hebben echt hele leuke dingen! En zijn ook nog eens heel vriendelijk! (vind ik erg belangrijk) Omdat ze alles zelf doen, kan je ook op zondag bij ze terecht om te drukken. Dit vind ik erg fijn, omdat ik graag m'n kaartje zo snel mogelijk de deur uit heb natuurlijk! De site is niet echt up to date, maar staan wel contact gegevens op! Ik hoop dat jullie er ook wat aan hebben!
Thanx Hoeveel was je ongeveer kwijt aan geboortekaartjes? Ik heb echt geen flauw benul van hoe duur zoiets zal zijn..
ik betaal voor 100 kaartjes ongeveer 100/125 euro. incl. envelop Dan zijn ze wel aan 3 zijden bedrukt. Met fotos en dergelijke. Vond t wel meevallen!
haha nee het leek mij ook niet duur! Anderen waren iig een stuk duurder en minder vriendelijk/ meedenkend dan hun!