Dag dames, Ben op zoek naar een voedingskussen. Wat is handig? Er zijn er van 170 cm. Die zijn best groot lijkt mij, of is dat juist handig? Snoozzz Voedingskussen Stars Taupe | Babypark Of is een 'normale' handiger? Delta Baby Voedingskussen Pop Blue - verzorging | Babypark Wil 'm eigenlijk voornamelijk gebruiken voor borstvoeding en relax op kraambed zodat het kindje lekker daarop kan liggen. Slapen doe ik nu met gewoon twee andere kussentjes.. Wil 'm eigenlijk vandaag nog bestellen zodat het morgen in huis is, dus hoop op nog wat reacties van jullie ervaringen! Alvast bedankt!
Ik denk dat een normale goed genoeg is. Wel is er verschil kwa inhoud. Ik heb er nu een met ''knuffelvulling'' (haha ik weet niet hoe dat heet) Maar je hebt er ook met van die ''zitzakvulling'' deze kun je veel en veel beter vormen. Ik heb spijt van mijn voedingskussen.
Ik persoonlijk zou voor die van bol.com gaan of de onderste in jouw 1e bericht. Maar dan ga ik af op de vulling.
Bedankt voor je reactie! Zouden die korrels het beste zijn ja? Dat is heel jammer inderdaad als je spijt hebt van je kussen... Als je een nieuwe hebt aangeschaft, kost het toch best wat zo!
Ik vind het voordeel van die korrels dat je dus het kussen goed kan vormen, hij vormt zich dan ook naar je kleintje als hij/zij?? erop ligt. Dit lijkt me veel comfortabeler. Maar goed dat is mijn mening natuurlijk. Misschien kun je naar de winkel gaan en even het verschil voelen?
Ik heb er ook een met zitzak/korrel vulling, heel handig en stevig voor straks met daadwerkelijk voeden enzo (denk ik) maar voor te slapen vond ik het niks. Maar daar wil je m ook niet voor. Dus anyway, ik zou met korrels doen
Heb zelf die van form fix, lijkt op de snoozzz. Heerlijk dat het groot en stevig is met korrels. Goed te vormen. Blijft ook gewoon stevig. Mn zoon is ruim zeven maanden en ik gebruik het kussen nu ook om hem te laten zitten op mn bed of als hij bij me in bed ligt aan de andere kant zodat hij niet zomaar uit bed rolt. Tijdens de kraamtijd legde ik twee hoofskussens schuin op elkaar, daarbovenop het voedingskussen en klaar was mijn relaxstoel! Bij de formfix kun je effen gekleurde hoezen kopen, bijv zand, aqua, pink, lime enzo
Ik heb die van mij toen hier gewonnen.. Maar vind het echt een onhandig ding.. Veeel te groot en veeel te zwaar... Helaas..
Ik heb die van doomoo met korrels. Ideaal ding. Veel plezier van gehad tijdens de borstvoeding en ook daarna onder mijn arm met de fles geven. Ik zou altijd voor korrels gaan. Veel steviger.
Had die van de hema, maar vond het een onding, net te laag om er voldoende steun aan te hebben tijdens de bv. Had en nog meer kussens onder liggen en zo groot ben ik niet! (Eerder klein hihi) Voor beneden op de bank legde ik hem op een groot woonkussen
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb gisteravond nog gauw zo'n kussen besteld. De onderste van het eerste bericht... Delta Baby Voedingskussen Pop Blue - verzorging | Babypark Heb hem al binnen, zoals ik het nu zie lijkt het me een heel handig ding! Korrels zijn inderdaad wel heel fijn. Je kunt zo zorgen dat de vorm goed is. Als je 'm op schoot legt, heb je mooi veel steun. Nogmaals, bedankt voor jullie reacties over ervaringen... Altijd handig, om mensen in de buurt te hebben die je tips kunnen geven!
Ik heb gewoon een lange kussen bij de lidl gekocht. Kan je ook dubbelvouwen... GEbruik hem nu nog voor mn zwangerschap om te slapen.. Maar denk dat hij ook ideaal is met voeden straks!
Veel plezier met je aangeschafte kussen. Ik heb de mijne gekregen, ook met korrels. Ik heb er zelf een hele leuke hoes bij de Prenatal bij gekocht. Ik gebruik hem nu al erg vaak, lekker als steun bij het lezen van een boek in bed, en ook wel ooit bij het slapen... ik ben er ook erg blij mee
Ik kan geen foto zien want babypark ik op zondag dicht maar ik lees dat je eentje met korrels hebt genomen en dat is een goede keuze. Heerlijk om mee te slapen Voor te voeden (hier niet omdat ik flesvoeding gaf) Voor de box lekker knus te maken Voor als ze leren zitten (voor het geval ze omkukelen) Voor als ze zelf het flesje willen gaan drinken En nu leg ik het kussen voor een meubel neer waarvan ik vind dat het een scherpe rand heeft. Het kussen houd hem tegen en dan tijgert hij een andere kant op.
Ik heb er eentje met een soort van watten (zo lijkt het... ) vulling. Op zich erg lekker en heeeeeel zacht, maar ik merk dat hij deuken gaat krijgen op plekken waar veel op gesteund wordt. Bijvoorbeeld: tijdens de zwangerschap tussen de benen en dan op de plek waar de knieën steunen. Opschudden hielp maar een beetje. Nu gebruik ik hem nog steeds tijdens het voeden, maar vouw ik hem dubbel. Zo heb ik tenminste nog een beetje kussen
Ik heb het voedingskussen ook maar soms in gebruik. Eigenlijk alleen als ik voed in rugby-houding. Maar in de kraamweek heb ik hem wel gebruikt bij bijna alle voedingen, behalve die liggend in bed. Ik zet onze kleine man regelmatig op de bank (dwars) tegen het voedingskussen aan, zodat hij toch vlakbij ons zit en we toch even onze handen vrij hebben. Laatst hoorde ik dat het voedingskussen ook wel handiger wordt als je kleine wat groter wordt, dus bij het voeden. Ik heb trouwens ook een poef-overtrek om straks een poef van het kussen te maken.