Hoi, Ik ben wat aan het rondneuzen voor een kinderwagen en kwam op de site van prijskiller terecht. Hier koop je een nieuwe kinderwagen voor 150 euro. Alleen kan je van een plaatje de kwaliteit niet afzien. Iemand ervaring hier mee? Is het wat of juist niet? Hoor het graag. Sabrina
Ik heb hier de zwarte wagen van Prijskiller staan,die met het witte cirkelmotief erop.Die was nog weer wat goedkoper! Heb getwijfeld of het wel wat kon zijn voor die prijs,ZO goedkoop!! En dat incl bugginzet,'voetenzak,regenhoes,muskietennet en luiertas!!! Ze zijn supersnel met leveren en het in elkaar zetten ging vrij makkelijk. Ik heb hem dus nog niet in gebruik maar met de proefritjes door de woonkamer rijdt hij heerlijk! Oja het voorwiel kun je vast zetten of los zodat hij meedraait.
Nee absoluut niet! Ook het onderstel lijkt robuust,het zijn geen dunnere materialen als andere wagens. En ook de luchtbandjes zien er prima uit alsof ze tegen flink gebruik kunnen
150 euro voor een nieuwe kinderwagen is inderdaad niet veel geld! Waarschijnlijk is er bespaard op arbeidskosten (Azie?), ontwerp, en materiaal (minder stevig metaal en veel gebruik van plastic is goedkoper). Je ziet ook dat bijna alle scharnierpunten en hoekpunten allemaal van plastic zijn. Duurzaam zal deze wagen waarschijnlijk niet zijn. Die onderste wagen op de website is trouwens sprekend een namaak-bugaboo cameleon (exact model wieltjes, reiswieg enz) trouwens. Het is een beetje hetzelfde met fietsen. Een Batavus of Gazelle doet het na 10 jaar nog prima, terwijl een goedkope bouwmarkt fiets na 2 jaar al wegroest of uit elkaar valt. Als je hem voor 1 kindje wil gebruiken kan je met 150 euro niet veel gebeuren. Wil je hem voor meer kinderen gebruiken zou ik persoonlijk toch liever een tweedehands A-merk kopen (voor 150 euro), of een nieuw B-merk (kinderwagens tussen 300-400 euro nieuw), dan dit laat ik het zeggen C-merk. Eigen keuze natuurlijk! Maar ik zou benieuwd zijn naar ervaringen na een jaar gebruik.
Ik snap je punt inderdaad kiwi. Daar zit ik ook een beetje mee. Het gaat maar door 1 kindje gebruikt worden. Ben nu zwangervan de derde en dit is echt de laatste... Maar hij gaat wel veelvuldig gebruikt worden. Breng mijn zoontje naar school en dat wordt alles bij elkaar 8km op een dag lopen. Beetje kwaliteit is dan wel nodig inderdaad. Nog meer mensen ervaring hiermee?