Vorige week nog zat ik op 6x 120/4 en toen ging ze ineens doorslapen waardoor ik op 5 flessen kwam. Ik ben toen gaan ophogen naar 5x 150/5. Hiervan dronk ze in de eerste instantie niet altijd alles op. Maar sinds een dag of wat wel. Nu de afgelopen 2 nachten komt ze weer voor een voeding om 4 uur. Ik bied dan 150/5 aan en die drinkt ze bijna helemaal leeg. Gisteren heb ik de overige 5 flessen ook 150/5 gegeven die ze wisselend leeg dronk. ( Soms laat ze ook best wat staan, maar dan komt ze wel veel te vroeg...) Maar dan geef ik dus 6x165. Ze is pas 4300 gram ( gok ik). Veel te veel dus? Al met al gisteren toch bijna 900cc gegeven. Moet ik weer terug naar 120/4 bij een nachtvoeding omdat ik anders veel te veel geef? Of doorgaan met 150/5?
ik zou dan de nacht bijv 90/3 geven en dat weer afbouwen om de twee dagen, misschien is het meer zuigbehoefte wat ze heeft.... wel is belangrijk dat ze 20 min over een fles doen succes
Ja, dat zat ik me ook te bedenken om dan snachts idd wat minder te gaan geven... hopelijk pikt ze dat na toch ca 6 uur slaap...? Ze drinkt normaal in ca 15 minuten. Vandaag gaf ze zelf goed aan dat ze genoeg had. Ik heb wel steeds 165 aangeboden, maar heeft tussen de 95 en 155 cc op steeds. Vandaag zal ik dus niet teveel gaan geven. Wel komt ze dan sneller. Hoe krijg ik dit weer terug gedraaid, dus meer cc in minder flessen?!