flessenwarmer handig of niet

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door klaske, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    en welke flessenwarmer is goed? op het werk hebben we de avent iq, wat een onding zeg. en bij mijn eerste had ik er één van prenatal, was ik ook niet zo tevreden over. duurde erg lang voor de fles warm was.

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ik heb een phillips en ben daar erg tevreden over. zat ook een stoomsterelisator bij (om flesjes uit te koken in de magnetron)

3. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Ik had er eerst ook spijt van dat ik één gekocht had, maar op vakantie heb ik hem toch mooi gebruikt voor het opwarmen van potjes eten! En toen was ik wel blij dat ik hem had.

Als we weg gaan en de kans lopen dat ze onderweg een fles moet en we niet weten of er een magnetron is, nemen we altijd een thermosfles met heet water mee en een flesje koud water. Kun je altijd mengen tot de juiste temperatuur.
    En omdat ze al ruim 8 maanden was, had ik er geen moeite mee om op vakantie (in Nederland) uit de warm water kraan te tappen voor haar flesjes. Flessenwarmer duurt wel erg lang vind ik. Vooral bij de Difraxflessen, omdat die zo'n dikke kunststofbodem hebben.

Maar voor potjes werkte hij dus prima!

Deel Deze Pagina