Voor poedermelk inderdaad gewoon 1/3 uit de quooker, 2/3 koud water. Daar heb je geen flessenwarmer voor nodig. Voor afgekolfde melk hadden wij hem ook niet nodig. Oma met vaste oppasdag (en meerdere baby kleinkinderen die regelmatig daar waren) en gastouder hadden er wel een staan. Maar voor die enkele keer dat man thuis een flesje bv moest warmen, volstond een grote mok met heet water.
Jaaa de Beaba bib expresso! Wat een uitkomst, z’n geld meer dan waard. Had ‘m echt graag bij de eerste al gehad
Als je er 1 h e bt die goed snel warmt is het best handig. Maar er zijn er ook wel die erg lang duren (die van blokker bv.), dan is het alleen zonde van de tijd. Ik warm de borstvoeding nu steeds in een bakje kokend water uit de waterkoker. Flesvoeding zou ook met gekookt water aangemaakt kunnen worden, maar ik heb een magnetron dus dat doe ik zelden.
De eerste maanden de difrax flessenwarmer gebruikt. Ideaal ook voor onderweg. Zette de fles al startklaar op het nachtkastje. Hoefde ik hem alleen aan te zetten als dochter wakker werd en poeder erin te doen. Maar je moest hem wel goed aandraaien anders ging het lekken. Nu loop ik even snel naar beneden om er warm water in te doen, als ze voor een flesje komt.
Voor het opwarmen van borstvoeding is het handig, maar voor flesvoeding duurt het naar mijn idee veel te lang
Ik vind een fleswarmer ideaal! Heb een hele fijne die snel warm is en ook nog in de auto werkt - dus top voor onderweg. Wij hebben een Alecto. Vond water op de juiste temperatuur krijgen maar geklooi, zeker 's nachts