Wij hebben een tweedehands thermobadje gekocht en nu blijkt er schimmel in het zeeppompje en achter de thermostaat te zitten. Waar zou ik dat het beste mee schoon kunnen maken? Weet ook niet of de pompjes los ook te krijgen zijn. Heeft iemand suggesties?
Die zeeppompjes zijn los te kijgen, onder andere bij de babydump. Zeepdispencer | Bad Accessoires | Baby-Dump
Zeeppompje weggooien, heb je niet nodig. Thermostaat ook, of zit die vast? Dan schoonmaakazijn proberen. En anders inderdaad dat HG spul.
Als het alleen op de thermometer zit, die zijn ook los te koop... Bebe-Jou Thermoblock Compleet Wit | Babypark
Zowel de thermostaat/stop als de pompje zijn nieuw te koop. Hier had ik na 2 jaar ook grijze plekken aan de thermostaat en dus vervangen. Was niet schoon te krijgen maar helemaal ingetrokken in het plastic
Thermostaat en pompjes gaan we nieuw bestellen. Badsteun ook maar denk ik, zit zo veel olie aan. Krijgen we echt niet schoon. Bedankt voor jullie reacties!
Bewust niet voor zo badje gekozen ivm moeilijker schoonmaken met die pompjes en de daarbij horen gleuven en riggels in het badje...
Chloorbleekmiddel is inderdaad goed tegen schimmel, maar een milieuvriendelijker (en babyveiligere) manier is azijn.
Ik had nieuwe pompjes gekocht. De thermostaat heb ik goed schoon kunnen maken met azijn en een oude tandenborstel
Geen chloorbleekmiddel gebruiken. Het is een agressieve spul vooral voor een baby. Azijn of een andere huid en milieuvriendelijke schoonmaakmiddel.