Aerosleep matrashoes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Wilma, 25 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik heb gister een matras cover van aerosleep voor in de wieg gekocht. En nu moet ik dus nog overtrekjes kopen van aerosleep. Maar ik kon bij de prenatal alleen maar overtrekjes voor n ledikantje kopen (tenminste als ik naar de maten keek was het allemaal voor een ledikantje?
    Die zijn er toch wel?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Bedoel je hoeslakens? Als die met een elastieke rand zijn dan passen ze vast ook wel in de wieg. Maar ben je van plan je kindje heel lang in de wieg te laten slapen?

3. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Overtrekjes van Aerosleep voor de wieg zijn te verkrijgen hoor. Ik heb ze bij Babyland gekocht.

4. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Je mag die van mij wel overnemen, ik had er per ongeluk 1 voor de wieg gekocht in plaats van voor het ledikant en ik gebruik in de wieg geen aerosleep ;)

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hoeslakens idd.
    Ik denk dat die dingen alleen nodig zijn tot de baby zichzelf kan omdraaien als er problemen zijn met de adem haling. Tegen die tijd dat hij/zij zich om kan draaien wordt t al snel tijd om in een ledikantje te gaan slapen. Dus dan gaat hij/zij t ledikantje in.
    Mocht ik tegen die tijd toch t idee hebben dat er dan daar ook een Aerosleep nodig is dan koop ik die tegen die tijd wel denk ik.
    Hoeslakens voor t ledikantje heb ik nog van toen mn zoontjes er pas waren. Maar als ik tegen die tijd daar een Aerosleep in doe dan kan ik ook meteen die hoeslakens kopen.
    De eerste 4 a 5 maanden slaapt de kleine nog wel gewoon bij mij naast mn bed in t wiegje.

@Phemme die wil ik best overnemen. PB me maar hoe we dat gaan doen enzo.

Deel Deze Pagina