Hey, Ik heb de kinderwagen van mijn zus overgenomen, die is 1 keer gebruikt voor haar zoon, nu heb ik gehoord dat een gebruikt matrasje gevaarlijk is, maar weet iemand of dat ook gevaarlijk is als het maar 1 keer gebruikt is? moet ik een nieuw matrasje aanschaffen? Alvast bedankt! xxxxx
Ik heb ook een tweedehands kinderwagen...er zat zo'n schuim matrasje in met een soort van plastic achtig hoesje. Ik heb het gewoon in de wasmachine gepropt en koud gewassen. Hangt er natuurlijk wel een beetje vanaf wat voor matrasje het is.
Volgens mij gaat dat meer over matrasjes voor in bedjes. Voor kinderwagen zou ik als ie nog goed voelt gewoon lekker de hoes of matrasje lekker wassen en klaar.
Nou dat idee had ik dus ook, ik heb het al omgedraaid en idd de hoes gewassen, en ik weet waar het vandaan komt he dus dat scheelt, denk ook dat ik het lekker laat zo, van een bed oke, daar ligt een nieuw matras op, maar dacht al dat het van de kinderwagen weinig kwaad kon Bedankt! xxx
Kun je bij de babywinkel nieuwe matrasjes voor de kinderwagen los krijgen? Wij hebben n.l. ook een 2e handskinderwagen en het matrasje ziet er niet meer zo mooi uit. Weet iemand dit? En wat kosten ze ongeveer?
Hier ook een tweedehands kinderwagen, voor één kindje gebruikt. Het matrasje heb ik gewoon op een handwasprogramma in de machine gedaan. Kwam eruit zoals het erin ging, maar dan schoon en fris! Je kunt vast wel nieuwe matrasjes bestellen voor de kinderwagen. Je kunt volgens mij namelijk alles nieuw bestellen van een kinderwagen. Wel even kijken wat het kost, want misschien is het wel heel duur. Dan kun je misschien ook een matrasje van wiegje kopen en dat op maat snijden en een hoesje erom heen maken. Succes! Liefs, Sonja
Bedankt! Ik heb inmiddels een nieuw matrasje besteld bij de babywinkel. Hij kost ongeveer 25 euro als ik hem op maat laat maken, dus dat valt reuze mee!
Ik heb hier een nieuwe besteld: http://www.babyxpress.nl/index.php ik had de wagen van mijn schoonzus overgenomen maar daar zat een matrasje met plastic buitenkant bij. Leek mij niet zo prettig liggen, ademt niet.